Når man stanger hodet i veggen får man vondt..

 

Ja…det er en kjensgjerning at når man gang etter gang stanger hodet i veggen så får man vondt. Så det bør man slutte med. Vel, her ble det en del stanging i går skal jeg love deg. Både i forhold til jobb, og i forhold til blogg. Så at våknet med “skallebanken fra helvete” i dag var ingen bombe akkurat. Men på jobb skal jeg!

Nå er det imidlertid sånn at jeg er ikke så kjent for å gi meg, så jeg får heller bare fortsette litt mer med denne stangingen en stund. Man kan jo risikere å få et litt underlig utseende, med masse “Donald-kuler” stikkende ut, men jeg tar sjansen…

Det positive er at jeg i dag vet hvilken “dør” jeg skulle inn..Ingen overraskelser. Jeg vet hvordan jeg “låser opp” og kommer meg inn i “leiligheten”. Og en annen positiv tinge er at noen tydeligvis vet hvem jeg er, for det henger “bilde” av meg nede i gangen! Dvs jeg er dukket opp på Topplisten!! Bare se! For her i nye “blogg-blokka” er det nemlig sidevisninger som gjelder, og de har jeg en del av innimellom, så NOEN har vært og besøkt meg i går tydeligvis, selv om jeg ikke aner hvor mange.

Så det er bare å fortsette å komme altså, her er dørene alltid åpne. På innsiden sitter jeg, og du skal få kaffe og kake som før i tida. Og det blir ikke “okse-Frodith” som møter deg i døra, men en Frodith med smil om munnen. For dette SKAL jeg klare!! 🙂

 

 

Ha en god dag du <3

49 kommentarer
      1. Regner med du har blitt flyttet?? Det eneste jeg kan si er at det BLIR bedre, når man får stanget en stund… Jeg kom jo ikke inn en gang først. Men etter diverse forsøk med helt crazy passord som ble laget, fikk jeg et manuelt av en snill dame på support 🙂 Og da fikk jeg hvertfall kommet meg inn 🙂 Så er det bare å JOBBE seg framover igjen, med å skjønne alt.. Ikke gøy men det må til hvis man ikke skal GI SEG, og det gidder hvert fall ikke jeg. Lykke til søs, klemmer <3

    1. Det begynner å tømmes på feeden min nå ser det ut som. Den ene etter den andre glimrer med sitt fravær.
      Men det er godt å se at frustrasjonen er i ferd med å vike nå, og ting kommer helt sikkert til å gå bedre når alt kommer på plass 🙂
      Jeg er fortsatt på gamleplassen ser du 🙂 Og blogger der, som normalt. Men snart er det nok min tur.

      Det som frustrerer meg mest her nå, er at jeg må legge inn navn og nettsted og alt manuelt når jeg skal kommentere. Det legger seg ikke i minnet. Håper det er noe de kommer til å fikse etterhvert 🙂

      En god natt til deg. Snart helg 🙂 Klem <3

      1. Vi får spørre de på support om dette med at ting ikke legger seg i minnet. Det har vært skikkelig greie med å svare og forklare. Og resten MÅ jeg jo bare finne ut av selv. Jeg skal finne ut av header som første PRI nå. Og så skal jeg satse på Julekalender igjen fra i helgen 🙂 Det er to som ikke vil gi seg å mase 😀

    2. Der fant jeg deg! Någet pænik her… du og noen til var bare borte:o hadde ikke fått med meg stort av at det skulle skje endringer jeg…litt lost.. men nå vet jeg hvertfall at du ikke har lukket og låst hele bloggen <3 <3 <3

    3. Leste på fb at en nevnte bloglovin.no for deg…nå har jeg prøvd det…og det kan se ut til å virke…her kommer bare de jeg velger ut opp…som en liste med venner…som før….Så kanskje det er noe?!? Du får gå inn der og se du også..etterhvert..mye nytt å ta innover seg, og ting tar tid…hihihi…Sees…i den nye blokka! Jeg fant ikke alle enda..men kan være pga de er under flytting…eller at jeg gjør noe galt..men har da funnet noen..så får jeg fortsette og lage meg en liste…

      1. Jeg har nå registrert meg der, og driver og lager en liste over folk jeg følger. Er det det du mener. Jeg vet ennå ikke hvordan jeg ser dem etterpå, men driver og legger de inn som folk jeg følger hvertfall. Du er blant dem så klart 🙂

    4. Så bra at det går noe bedre 🙂 Og så gøy at du er på topplisten i dag 😀 Ellers fant jeg deg på Bloglovin’, så uansett hva som skjer fremover så kan jeg følge deg <3 Hurra <3 Jeg hadde helt glemt at jeg hadde Bloglovin'. Ha ha..

      1. Jeg HAR ikke bloglovin, men skjønner jeg havner der hvis jeg kommer greit plassert noe sted 😀 Ja, det er bra med sidevisninger, for det har jeg noen ganger mange av, så da kan JEG komme på topplisten også, selv om jeg ikke har mange lesere. Nå vet jeg jo ikke hvor mange jeg har av det lenger, inntil det kommer opp.. Men det tar visst litt tid 🙂

    5. Spennende tider i bloggverden, og du får sagt det så godt! Vet ikke om jeg greier henge med, får se hva tiden bringer…
      Prøver å følge med på dere som er “kommet over” og leser endel kommentarer om det, og det er veldig greit å lære hvordan gjøre dette nye og..kanskje…

      1. Ja, vi blir o litt vant etterhvert, bare å spørre. Men jeg kan ikke MYE ennå 😀 Hyggelig du kommer på besøk, det er sånn livet i bloggblokka blir for alle. Vi må drive oppsøkende virksomhet 😀

    6. Så bra at du har funnet ut hvordan du kommer deg inn i leiligheten i den nye blogg-blokka. Jeg har jo ikke bodd i noen av de, så finner fram uansett hvor du bor. 🙂 Håper det går seg til for alle som blir tvangsflyttet, og at det går greit å innrede den som dere ønsker!

      1. Ja, jeg er veldig glad for at du finner meg altså 🙂 Og etterhvert skal jeg nok finne på noe sprell. Men litt for nytt og litt for mye mye på privaten akkurat nå. 🙂 Takk for at du er en trofast bloggvenn <3

    7. God dagen 🙂 Detta går seg til det Frodithen <3 Det er en bare en overgangsfase – vi står 'an av 😀
      Jeg våkna i dag med en litt mer positiv greie enn i går (pma på gang her serru..) ift endringene. Går så fint atte – når det kommer 🙂
      SÅ bra at det nå blir ut ifra sidevisninger! Og jeg håper det gjelder TOTALT, dvs både utenlandske og norske. Spennende 🙂
      Ha en fin dag <3 Klem

      1. Ja, jeg er mer positiv i dag også i forhold til dette, men sjokket var stort i går 😮 Nå er jeg liksom litt roligere, gir meg ikke så lett 😀 Du klarer dette sikkert kjempebra hvis du har kjent til WordPress før. Takk for besøket <3 koselig du kom, ta med deg en kake 😉

    8. Får håper det blir så bra som det får blitt =)) Klart jeg går inn “døra” hos deg. Nå ser jeg mest frem til at alle blir flytta over så vi kan begynne å finne ut av tingene sånn det skal bli fremover =)

    9. Hei, håper du finner ut av alt med ny-bloggen, og at julekalenderen kommer tilbake etter hvert. Den som venter på noe godt
      osv. osv…. 🙂

    10. Titt, titt 🙂 Godt å høre at du ser litt lysere på situasjonen. Jeg lever nå ennå i beste velgående i gammelblokka 😀 Prøver å være så stille som mulig så kanskje de glemmer meg 🙂 Men det kan jo bli stusselig når alle de andre er flytta 😛 Men den tid den sorg 🙂 Lykke til 🙂

    11. Jeg så deg på listen jeg ;o)) Har nok ikke så mange sidevisninger, så jeg kommer vel neppe til å dukke opp der med det første. Håper de innfører en sånn over aktivitet, for da har jeg en liten sjanse. Vi får lene oss tilbake å se hvordan det blir, når de blir ferdig med det de skal gjøre ;o))

    12. Angående de forskjellige blogg-relaterte utfordringene så kan sikkert jeg ihvertfall å hjelpe deg litt om du vil det. Bare å ta kontakt via Facebook feks om du skulle føle for litt hjelp. Så skal jeg ihvertfall se hva jeg kan få gjort 🙂

    13. Klart du gjør! Okse-Frodith gir seg ikke. Hun blir først frustrert og forbannet…så blir hun fandenivoldsk… Ikke søren om noen skal stoppe Frodithen og Rottentottene!! Tenker det blir en del frustrasjon her også når det blir min tur, men nå er jeg jo forberedt fordi du og flere andre har gått veien før meg!😊

    14. Ja i dag kom jeg til lukkede dører….men har da klart å få til et innlegg..men aner ikke om noen ser det….Jeg fant deg på forsiden av blogg.no..og der lå jeg også..så vi er ihvertfall kommet dit…hihih…Finner vel ut av dette..men uff..liker ikke forandringer jeg! og hvordan finner man de andre?!?! jaja…vi får holde oss her på “hybelene” også håper jeg ting ordner seg….Ha en god dag, og håper skallebanken gir seg! klem fra meg!

      1. Så du er også kommet over til den andre blokka, og har klart å logge deg inn å finne ut hvor du lager innlegg..? Det er bra. Vi får banke på hos hverandre på vanlig måte da.. Jeg orket ikke i går, for jeg måtte bruke tid å finne ut av ting. Men i dag er jeg nok mer klar om jeg rekker etter å ha besøkt mamma 🙂 Jeg skal hvertfall besøke folk igjen, manuelt. For her er det null og niks naboer som renner inn dørene som før 😀 Takk for besøket <3

      1. Ja, det er jammen bra nye systemet satser på sidevisninger, for DET har jeg jo hatt litt av tidligere også, men da gikk de bare på lesere.. Nå aner jeg ikke hvor mange lesere jeg hadde i går, men noen har hvertfall vært innom siden det er så mange sidevisninger. Gøy å ligge på den listen noen ganger 🙂 Takk for besøket 🙂

      1. Du har nok kanskje blitt flyttet du også, men jeg fikke en mail dagen før som jeg kanskje ikke HELT skjønte gjaldt akkurat meg, men så var det plutselig skjedd. Men jeg fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre. Lage nytt passord osv. Hvis du får problemer så skriv til support.blogg.no i adressefeltet og send dem en mail, med ALT av problemer. Jeg møtte en hygelig dame der inne i går, og hun hjalp meg og var veldig tålmodig. Takk for besøket 🙂

    15. Ønsker deg en fin dag! Godt du har funnet litt ut av den nye bloggplattformen. Rart jeg ikke kan velge å følge deg? Er det ikke meningen å ha følgere der da?
      Vel, vil vel finne ut av det også. 🙂 God bedring! Klem <3

      1. Ingen følgere her nei, bare å grue seg. Det føles mye mer “lukket” DØrene igjen på et vis… Men vi får håpe vi klarer å få til godt naboskap likevel 🙂 Ha en fin dag og takk for besøket 🙂

    16. god morgen.Den skallebanken høres slettes ikke god ut,ikke skjønner jeg hvorfor blogg.no flytter oss og tar bort goder vi har hatt,om det var forsiden på blogg.no som skulle forbedres så behøver jo ikke hvermansen sin blogg foringes ,ja ja nå hvet jeg hvor du er da,er det ingen fungsjon der du kan sende venneforespørsel der inne ? Ellers ønsker jeg deg en fin dag og god bedring ,og jeg skal iallefall besøke deg hver dag bortsett fra i helgen for da skal vi på tur til Trøndelag :=)

      1. Ingen funksjon med følgere og venner her, derfor det føles litt ensomt… 😮 Men vi får håpe vi klarer å få blogget litt likevel. Håper du kommer deg inn og finner ut av ting <3 Takk for besøket <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg