Når noen smyger seg inn i hjertet ditt

 

 

 

 

I dag vil jeg starte med et digert HURRA!! For noen har bursdag. Og ikke er det bare NOEN, men det er “Det underlige livet”- Aina!! Min første og “lengste” bloggvenn. Ja, ikke er hun så veldig lang tror jeg, men du skjønner hva jeg mener?
Aina har blogget i massevis av år,og på mange forskjellige blogger. Men jeg har “stalket” henne i alle år. Ha-ha. 

Første bloggen hun var på da jeg ble kjent med henne, var Mima.blogg.no. Hun var blid og hyggelig og hadde massevis av lesere som var innom henne hver dag. Jeg skjønte hvorfor ganske kjapt. Man kunne merke varmen og det flotte vesenet GJENNOM skjermen.

Aina er nemlig ærlig, nær, varm og har en helt egen evne til å krype under huden på deg. Eller inn i hjertet ditt. Hun skriver om hverdag og fest, like så mye som det såre og mer tabu. Men alltid på en NÆR måte. Man føler man KJENNER henne.

Jeg har aldri møtt Aina, men føler egentlig jeg har møtte henne haugevis av ganger. At jeg SKAL møte henne er det ingen tvil om, det har vi nemlig blitt enige om.

I dag er det bursdagen til Aina, og jeg ville bare innom for å gi deg beskjed om det. For du BØR ta en tur inn til henne å gratulere henne med dagen!

Kjære Aina
Jeg er så glad jeg har blitt kjent med deg. Gjennom årevis på blogg. Selv om du forsvant for meg en stund, sånn på nettet, så var du ikke så lett å glemme vet du. Glad du er tilbake i blogg-verdenen <3

Gratulerer så masse med dagen! Håper den blir super. 
Og så håper jeg det ikke blir så lenge til vi får en mulighet til å treffes!

Bursdagsklemmer fra Frodith <3

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner #bursdag

 

 

 

17 kommentarer
    1. Et herlig innlegg om en dame som ja, kryper litt under huden på en, og som gir mye med det hun skriver om på bloggen sin.
      Har ikke “kjent” henne så lenge, men vi følges ad nå 😉
      Gratulerer så mye med dagen din her også Aina! 🙂

    2. Åååh, tusen takk for et så fint innlegg, og hjertevarmende ord! <3 Et helt eget innlegg, bare for meg – du er SÅ snill og god du, Frodithen <3
      Jeg er så heldig som har "møtt" deg via blogg, og ja det er noen år siden første gangen. Gleder meg masse til vi skal møtes på ordenltig, og det skal skje i første halvdelen av dette året her :)) Blir så stas det <3 Ser for meg at vi møtes og sitter på grønt gress i en park i byen, så våren er ei fin tid. Kanskje mai, rett før eller etter DIN bursdag, for jeg vet når du har bursdag, vet du <3
      STOR klem, og ha en fin dag <3 Klem
      PS: Den lengste bloggvennen din er 169 cm omtrent 😀 Var 171, men har visst begynt å krympe 😉

    3. Veldig enig med deg. Virker som en super dame, selv om jeg aldri har møtt henne. Kjenner Aina kun gjennom bloggen, og det er snaut 4 måneder siden jeg startet å blogge! Gratulerer til henne!

      1. Ja, Gunna, vi har bare noen måneders “bloggvennskap” bak oss, men mange flere foran oss 🙂 Veldig koselig <3 Tusen takk 🙂

    4. Gratulerer så mye til Aina 🙂 Jeg følger henne på Bloglovin, men har faktisk nokså nylig blitt ordentlig kjent med bloggen hennes ♥

    5. Gratulerer med Dagen – en herlig person som jeg liker godt. Hun er kreativ, ærlig og skriver godt. Gratulerer så mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg