Når uken plutselig har fått 8 dager

 

 

Jeg har plutselig fått en ekstra dag.. 
Har ikke du?

Nå har jeg i alle fall oppskriften på hvordan skaffe seg en ekstra dag. Det gjelder å ha fri på fredager viser det seg. Så det har jeg tenkt å fortsette med…He-he.. Jo…for når man tar fri på fredag, så gjør man masse lurt og får masse ut av dagen. Når dagen er ferdig så tenke man at “i morgen er det søndag”, siden man har gjort så mye lurt. For det gjør man jo bare på lørdager. Plutselig blir man klar over at det er bare fredag kveld, og man har lørdag i morgen “også”… Det er deilig det!!

Butikkene er altså åpne, og jeg har kjøpt meg en jakke. På salg så klart! 
Kaffe latte har jeg også fått meg. Espresso House er ikke akkurat favoritten når det gjelder kafeer.  Maten er kald og betjeningen ikke det helt store.. MEN kaffen er god når jeg omsider fikk den… 😀 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Noen ganger hender det at pga jobbturnusen at vi tar festlighetene på fredag istedet for lørdag, så da blir fredag lørdag, som i går, da hadde vi lørdag i går og jeg fikk en ekstra dag i helga, så nå har jeg to tradisjonelle søndager på sofaen etter hverandre med musikk og kos med jentene mine 🥰 😂

    2. Det er så sant! Har har vi også hatt 8 dager denne uka, for i går trodde jeg det var lørdag, og jammen meg er det lørdag i dag også 😉 Skjønner følelsen! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg