Noen ganger må det lokkes med kake…

 

 

I dag måtte jeg lures og fristes… Det er ikke alltid jeg bare “adlyder”…

Jeg hadde bestemt at jeg skulle trene styrke på senteret, men jeg ville overhodet ikke!!! Det måtte lures, loves og lokkes. Jeg “sa fra” at det var bedre med LITT trening enn ingenting… Jeg “lovet” at jeg skulle få kake når jeg var ferdig…

 

Så da gikk jeg da..

 

 

 

Og kake ble det 😉

 

Ute siler regnet ned. Jeg har funnet adresser til hvor resten av de små, triste mennene befinner seg, men de får vente .. blir så våt..

 

17 kommentarer
    1. Belønninger er en fin ting! 🙂 Dørstokkmila kan ofte føles som mange, mange mil.. Du er nå godt i gang med treningen 🙂 Ha en fin lille-lørdag 🙂

    2. Lurt å ha en belønning å se fram til når man skal gjøre ting som ikke er så veldig gøy. 😀 Best å holde seg innendørs idag, – jakte på små menn er bedre i oppholdsvær. Jeg googlet litt, – fant ikke noe kart, men kunstneren er Isaac Cordal og så står de mest langs Akerselva. 🙂

      1. Hurra, jeg fant kart! nuartrad.no. Så nå har jeg skrevet opp adresser, ialt 21 stk, men kan jo hende noen har blitt borte etter at de ble satt ut.

        1. Jeg fant også dette kartet omsider 🙂 Skrev ned adresser, og har sett etter noen i nærheten av løkka. Flere som er borte. Bare så du vet. Seilduksgata-mannen fant jeg ikke, heller ikke Nedre Elvebakke, eller nummer 14 finnes ikke… 😀 Vulkan fant jeg heller ikke. Men er noen høyt opp ved Nydalen etc som jeg ikke har sett etter, og en på Grønnland som jeg ikke har sjekket 😀

          1. Takk for info! 🥰 Da vet jeg hvem jeg ikke trenger å se etter, vanskelig nok ellers tenker jeg. 😊

            1. Jeg sjekket Google Maps gatebilder, og fant faktisk et par stk, etter litt zooming: Èn ved Eventyrfabrikken og èn ved Nordpolen industrier. 😀

    3. Lurt å friste med kake, ja 😀 Jeg ble fristet i dag også. Måtte ut før dusj og frokost for å spise en italiensk croissant! Hihi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg