Noen julegaver kommer med lukten av sommer (heldiggrisinnlegg)

 

Når du tenker jul, så tipper jeg du tenker lukten av klementiner, marsipan, pepperkaker og gløgg? 
Kanskje befinner det seg noe i julegavene også med samme lukten. Det er jo ikke sjelden man får en diger marsipangris eller en konfekteske inkludert i en julegave.

Vel, mine julegaver hadde lite lukt. Det var mye mascara, t-skjorter, koseklær, bøker og annet. Men noen av julegavene inneholdt: kafebesøk, kino eller galleriopplevelser. Slike ting kan lett ha lukt av både mat og annet 😉 For en heldiggris!!  Jeg hyler og hopper i glede!

 

 

For se hva jeg fikk: 

 

bildet er lånt fra pilane.org

 

I helgen skal jeg få en av julegavene mine. Fra brorsan og svãgerska. Det betyr tur til hytta deres ikke så langt over grensa. Der skal vi på både skulpturparken Pilane på Tjõrn og til akvarellmuseet på Orust. En SKIKKELIG opplevelseshelg. Jeg gleder meg skikkelig mye! Masse luft, fin kultur og familietid som kanskje er den aller fineste delen av dette 🙂 Tenk deg denne helgen vil lukte av sommer da!! Og for en julegave liksom!!

 

                            Bildet er lånt hos: https://trippa.se/tripp/nordiska-akvarellmuseet

 

Her ser du hvor mye jeg gleder meg akkurat nå!! Reiser i morgen etter jobb. Innen den tid er jeg vel nesten “en flyvende gris”? 😀

 

 

 

#reise #kultur #familie

14 kommentarer

Siste innlegg