NOEN kan få fart på Frodithen

Noen timer med Mammaen til Lille Supermann, eller Kristin som hun også heter er alltid en vitamininnsprøytning for meg. Så noen klarer å få litt fres på meg, selv på en dårlig dag <3

Vi har surret rundt og kjøpt noen julegaver. Eh…. og en veldig fin jakke… Den var det virkelig Kristin som må få “skylda” for!! 😀 Hun overtalte meg…Eh… JEG er helt uskyldig…

Spist på Monsun. (Der jeg var med Kjersti forrige lørdag)

 

 

Avsluttet kvelden med en nydelig forestilling på Teater Manu. 
Brødrene Løvehjerte. Tegnspråkteater. Svenske og norske tegnspråkskuespillere. Anbefales på det varmeste. Alle kan se forestillingen og BØR se den. Du må ikke kunne tegnspråk, det er stemme-skuespillere flettet inn, uten at du merker det nesten, som tolker det DU ikke forstår 🙂 

 

Kan være et bilde av 2 personer

Bildet er lånt fra Teater Manus Facebook-side

 

Traff en del kjente som var på teateret også så klart. 
En super dag! 

 

13 kommentarer

Siste innlegg