Noen koselige små “holdeplasser” på livets “reise”

 

Når hverdagen har fått et SKIKKELIG tak i deg, og du blir filleristet inn i en “hverdags-form” igjen som du ikke alltid har SÅ lyst på, så gjelder det å finne noen små “holdeplasser” på denne “livets reise”, hvor man kan gå av for å kose seg litt ekstra. Altså noen små fine ting å glede seg til!

 

 

 

Joda, jeg mener fortsatt at øyeblikkene her og nå er de viktigste…de er det nemlig flest av. Og JA, det er viktig å ikke henge seg opp i FOR mye fortid eller framtid, fordi da går man glipp av de fine øyeblikkene NÅ. Jeg mener fortsatt DET!!

Det er jo bare et par dager siden jeg snakket om det sist, og endrer ikke mening SÅ fort liksom…

 

 

Men det er godt å ha NOEN små ting å glede seg til, som gjør at det kiler litt ekstra i magen når man “tøffer” framover i “hverdags-toget”. Så her kommer “glede-seg-til” -øyeblikkene i nærmeste framtid:

 

-Kjersti kommer til byen igjen

 

 

 

-Jeg skal på tur med søsters, hennes venninne og bestisen. Fjelltur. I begynnelsen av oktober.

 

 

-Og sist men ikke minst, jeg skal på tur med verdens beste kollega som ikke jobber sammen med meg i år. Vi skal til Gøteborg og shoppe!! 😀 I slutten av oktober. 

 

 

 

 

 

#gleder #livet

7 kommentarer
    1. Viktig å ha småting å glede seg til, og herlig å se at du har en fantastisk evne til å glede deg over ting også! 🙂 Liker holdeplassideen din 😉

    2. Så gøy med shoppingtur til Gøteborg! Åh, ønsker det hadde vært litt kortere herfra. Jeg ser på togtider og billetter, og prøver fortvilet å finne et hull å reise i, som samtidig har billige togbilletter. Plutselig kommer jeg 🙂 Skal ha oljekurs mandager, og matkurs torsdager, så må liksom finne noe der innimellom 🙂 Så gøy at Salt og Pepper var med på jobb da! Tipper elevene likte det ja 🙂 🙂 klemmer

    3. Veldig viktig å ha noe å se frem til…det er jo det som driver oss. Og det betyr jo ikke at vi ikke kan glede oss over her og nå likevel. Alle gleder er viktige gleder, både nå og senere ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg