Noen småløgner må man kunne “unne seg”.. eller?

Det straffer seg å ikke trene hele uka igjennom, for så å ta det igjen to dager på rad i helga… Det skal jeg love deg.

Nå var det plutselig en uke siden sist jeg trente, og det kjentes både her og der… Men det var vel egentlig ikke MIN feil, når jeg tenker meg om…

 

Det må ha vært noen som hadde vært og sabotert både det ene og det andre på treningssenteret. Tredemølla viste f eks feil hastighet hele tiden.. Pusten var tung, svettet som en gris etter 500 meter… selv om jeg løp på halv fart…
Vektene der borte hadde noen vært og tuklet med i løpet av natten, for de det sto 6 kg på var helt klart mye tyngre. Så der var det nok noen som hadde malt over den ekte vekten ja…
Og det det i alle fall ikke var NOE tvil om var at det var noe FEIL med beinpressmaskinen.. For den ville nesten ikke rikke seg…

MEG var det nemlig IKKE noe feil på.. Det MÅ ha vært apparatene der borte… Tror du ikke? 😀

 

 

Etter trening møtte jeg Mammaen til Lille Supermann og gikk 1 mil! Stolpejakt og skravling i konstant duskregn. Dagen var grå, på utsiden, menellers ganske så fargerik og solfylt. Dagen blir aldri grå med Mammaen til Lille Supermann <3

 

Lunsj på kafe.
Sunne jenter starter med salat…

 

 

…og avslutter med noe søtt..

 

 

En riktig så fin liten dag 🙂

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg må si du er svært flink som gjennomfører til tross for at noen har tuklet med alle apparatene på treningssenteret.👍🏻👏🏻🤗
      Deilig mat må man ha etter trening.🎂🍰
      Nyt lørdagskvelden!🤩

    2. Ikke så moro å trene når noen tuller med apparatene 😁
      Du har vært flink i helga da, og da er det fint å kose seg med hyggelig selskap og god mat etterpå. En fin dag ja 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg