NULL bading- men sikkert HUNDRE TUSEN skritt…

 

Jeg har vært ved elva i dag, med Karidansen. TVi startet med litt kaffe hos meg, og så var tanken å gå til Stilla som det heter, og kanskje bade der. Men vi var litt redd for “monstre” i vannet. Har jo vært så mye snakk om kjøttetende “monstre” i vannet… Så vi droppet det…

 

Men vi gikk og gikk, til nesten ALLE mine tær i alle fall var fulle av gnagsår…og til skritt-telleren til Karidansen nærmest eksploderte 😀 TRIM har vi i alle fall fått!!

 

 

En liten hvil ved vannet tok vi oss tid til . Og litt bilder så klart. 

 

 

 

 

 

 

 

 

En herlig dag ved vannet, og UTE har jeg vært i hele dag også. Suget til meg de siste solstrålene før jobb-uken setter i gang. I morgen er det regn…

Og fotografen i dag er så klart flinke Karidansen, som også har noen kjole-bilder i dag. En arvekjole. Trykk på linken så får du se hvor fin hun er 🙂  

 

#tur #karidansen #trim #bilder

19 kommentarer

Siste innlegg