Om å finne nok “ladestasjoner”

 

Noen ganger er hverdagene og livet litt raskere og litt mer uhåndterlige enn kroppen og hodet mitt ønsker. Som oftest må jeg bare “være med” uansett. Og med litt “lading” så går det som regel bra. Det gjelder da at jeg klarer å finne nok “ladestasjoner”, sånn at batteriet mitt blir fylt opp.

Faktisk er det veldig viktig det her. Får man ikke fylt opp kan det gå riktig ille, og man blir syk. Så vær bevisst, ta deg pauser, finn stedene hvor du får ladet godt og ikke kjør “bilen på tomgang”…

Det ER ikke sånn at batteriet funker om det ikke får lading, selv om man skulle ønske det…

 

 

Må du lade ofte?

 

 

#lading #pauser #stress #timeout #hverdag

11 kommentarer
    1. Ja, lading må til, både oss selv og bilen. Samme som med bilen, så må det lades før det blir helt flatt og eldre batterier er vanskeligere å lade enn nye/unge. Beste er å holde på med litt lading titt og ofte, og jeg prøver når jeg får anledning.

    2. Jeg må lades hver natt med noen timers søvn. Når jeg er trøtt er det noe som sier at kroppen må lades. Ellers lader jeg mobilen opp hver dag – noen ganger hele natten. Bortsett fra det lader jeg både tannbørsten og barbermaskinen etter behov. Vi lever i en hverdag da lading er viktig. Som en bil trenger bensin og olje så trenger kroppen lading i form av søvn og mat.

    3. Jeg er veldig dårlig på å lade dessverre… 😔 Har en tendens til å kjøre løpet til jeg går tom, og da tar det veldig lang tid innen jeg er tilbake på toppen igjen. Lærer aldri ser det ut til!

    4. Det har nå gått bra sålangt. Tror faktisk at min eventyrlige evne til å sovne,, koble helt ut når jeg vil, har mye av æra for det 😀

    5. Jeg tar litt dårlig lading så jeg må stenge av forbrukerne av energi. Instagram og Twitter var storforbrukere så det var nokså godt å slippe se appene idag.

    6. Var ikke spesielt flink til å lade. Langt fra flink…. Så ble jeg syk… Fikk ladet meg nesten helt opp…. Så var jeg i gang igjen…. Batteriet gikk flatt på ny…. Syk… Nå er jeg flink til å lade…. Men det tar tid. Hurtiglading funker dårlig. Batteriet tømmes fort….Og må lades ofte…

    7. Jeg hadde nok hatt behov for å lade litt oftere en jeg gjør…Er flink til å gå på sparebluss…Selv om det egentlig ikke er å være flink…..Man bør ta kroppens signaler og lade seg med en gang den sier i fra….da slipper man å bli syk som du skriver….Ha en god dag og håper du får ladet opp litt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg