Om å lage seg en liten piff i hverdagen

 

 

Nå er vi liksom kommet til det punktet igjen hvor det er HIMLA MYE hverdag ute og går…. Det er liksom ikke måte på hvordan grå-dagene prøver å ta “kverken” på en på høsten. Og spesielt i corona-tiden. Vi skal jo helst ikke gjøre for mye moro heller, før det blir STORE konsekvenser..

 

Da gjelder det i det minste å prøve å ha litt moro i hverdagen, på jobb eller hjemme, sånn i all ensomhet…Eller med et fåtall personer. 

 

Jeg driver som du vet og planlegger uke for elever som kommer til oss snart. Og jeg tenkte jeg fikk gjøre LITT ekstra ut av det denne gangen også. Så laget en liten film som går på dette med kroppsspråk og følelser. Og man kan jo fin kle seg ut litt da også. Mer moro for MEG, og antagelig mer moro for dem 😀 

 

 

 

 

 

 

 

#hverdager #livet #video

8 kommentarer
    1. Jeg skulle gjerne hatt en lærer som deg til mine barn.
      Min datter hadde en slik lærer på barneskolen.
      Jeg er sikker på at hadde hun ikke hatt en slik positiv lærer ville hun ikke vært like positiv til livet som hun er idag.
      Ellers har jeg opplevd litt av vært når det gjelder lærere både til meg selv og til barna.
      Stå på for dem du kan gjøre en forskjell for.

    2. Godt man kan finne på mye moro alene/med noen få! Nå har jeg faktisk også anskaffet meg munnbind, i stoff med filter. Smitten øker her ute på bygda også, og så er de fine mot allergien min.
      Herlig video og garantert til stor glede for de små også! Kroppsspråket sier veldig mye, og en bør bli flinkere til å bruke det riktig. Ha en superfin lørdag! 🤗

    3. Det er helt sant, man må finne lyspunktene. Du stråler med fantastiske fine høstfarger. Og videoen var festlig <3. Ha en superfin lørdag <3.

    4. Ja, man kan lese mye ut av kroppspråket. Herlig og kreativ film 🙂
      Og gode lørdagen til deg. Håper du vil ha mye kjekt denne dagen ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg