Om å ta seg selv i nakkeskinnet

Høres brutalt ut?

Men litt risting er vel “lov” så lenge det er en selv det er snakk om?

 

Noen ganger trenger man å ta seg litt i nakkeskinnet! Enten fordi man har havnet litt på feil “spor” med tankekjør og annen hjerneplaging. 
Eller fordi man bør skjerpe seg på en eller annen annen måte… 

 

frodith – Om å riste seg i form... ;-)

 

I dag har jeg for eksempel IKKE noe lyst til å trene.. Men for at jeg skal holde denne treningen ved like så må jeg bare! Sånn er det. Det er ikke alt man har lyst til, hver gang, men man må bare ta seg i nakkeskinnet og komme seg av gårde. 

 

 

frodith – Noen trenger å bli "ristet litt i" av og til..

 

 

Ja, og det skinnet(nakkeskinnet) blir ikke akkurat strammere hvis man ikke bygger litt muskler under der… 

Jeg VIL ikke trene i dag. Sliten etter i går. 
Men jeg SKAL…

Neste uke skal jeg prøve å fordele det på noen ukedager i stedet for… Så slipper jeg all denne ristinga… 😀

 

3 kommentarer
    1. Dørstokken kan være tung å komme seg over, men tenk for en god følelse når treninga er gjennomført! 👏 Jeg går turer, og passer på når jeg først er ute av andre årsaker. 😉 Kos deg resten av dagen! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg