Om du ikke akkurat ler deg i hjel…

 

Hvis du kom inn her i håp om å le så tårene triller, så er det mulig du blir litt skuffet. Og det å le deg i hjel har du vel uansett ikke noe ønske om..

Men…altså, jeg ble gjort oppmerksom på at det er humorens dag i dag, av Mette, så jeg tenkte jeg skulle slå til med noen muntre bildeinnlegg i dag i alle fall. Du som har kjent meg en stund vet jo at jeg er mer visuell enn jeg er auditiv, så det passer bra med litt bilder. Ja da…jeg vet at skrift også er visuelle saker, men det er liksom mer bla…bla…bla..inn det ene øret og ut det andre likevel. Hvis det blir for mange av dem i alle fall.

Så siden jeg fremdeles er syk, men har lyst å henge litt med dere her inne, så kommer det noen visuelle greier som kanskje kan få noen til å dra litt på smilebåndet i alle fall.
JEG trakk i alle fall på smilebåndet da jeg holdt på med dette 😀 Mulig du har sett bildene før, men sånn blir det når Frodithen er syk. Ikke mye nye sprell i det siste…

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg