Over gjennomsnittet glad i å “leke”

 

Jeg er nok LITT utenom det vanlige. Og heldigvis for det!

Jeg har jo to tøyrotter som jeg “leker med” til stadighet. En ting er i jobbsammenheng, der kan jeg jo liksom forsvare det nå, med hovedansvar for 1.-2.-klasse og alt…

En annen ting er at jeg med glede leker med dem på fritida også. De er gode å ha som “skuespillere” på bloggen min, i mange sammenhenger skal jeg love deg…

 

 

 

 

Men det er ikke bare det at jeg er glad i å leke med Salt og Pepper, men jeg er overmåte glad i å leke med…..

 

 

 

…skygger også!! Se på de fantastiske skyggene av “rottentottene” da 😀 Værhårene, ørene og alt sees! Her er de på oppdrag for temaet “reise” 😀

 

 

 

 

 

 

Er DU glad i å leke? 

 

 

 

I så fall bør du gå inn HER å melde deg til å være med på noe gøy 😉

 

 

 

#skygger #lek 

 

12 kommentarer

Siste innlegg