På fotoshoot etter trøsteshopping

 

Jeg er jammen glad jeg har Hr Frodith, familie og gode venner!!
Når ting er litt pyton…ja målt på mitt “pyton-barometer” i alle fall, så er det jammen godt med folk som hjelper en å ta fokuset litt vekk. Og det hjelper de meg med alle sammen 🙂 

Synes liksom jeg har fått litt dosen nå siste ukene… Med begge “armer i fatle”, vonde hele tida. Med forkjølelse. Med nesten daglig hodepine. Og nå denne j….la ROTTA som har kommet seg inn her og “overtatt leiligheten”… Som har tatt over “hjernen” min både på nattes tid og i våken tilstand!! 

Men i dag var det sol. Jeg hadde trøsteshoppet ny “bluse” i går med søsters. Det var mange varmegrader. Og skravla gikk med Karidansen. Så dagen ble så bra som bare en søndag kan bli! Masse fine bilder i høstværet fikk vi også. Det var HELT gult ute!! 🙂 Herlig! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du hatt en bra søndag?

 

 

 

#mote #fotoshoot

8 kommentarer
    1. Ordentlig flotte høstbilder av deg! Jeg liker søndager når jeg slipper jobbe natten til…, og spesielt gårdsdagen der klokken måtte tilbake og jeg måtte være 11 timer på jobb… så søndag ble sovedag og når jeg stod opp var det allerede mørkt…

    2. Nå kommer det gladager 😜👍🏾 Om jeg har hatt en bra søndag? Den er jo såvidt begynt 😂 hittil har den vært sløv, tradisjonelt er søndager sløvedager for meg, nesten som om jeg er religiøs 😂

      1. Ja, håper det kommer noen glade dager framover nå. 🙂 Jeg er ikke LEI MEG nå heller, eller sur…Sjelden! 😀 Men jeg er litt oppgitt. Og vil bare kose meg og slappe av i noen måneder, i rottefritt hus 😛 He-he…husker hvordan det var å bare være SÅ slapp…hele søndager som forsvant… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg