På vei til “fredagsdate” med Karidansen

 

 

Jepp…i farta!! Snart…

Men det startet jo ikke sånn.

Neida.. Jeg hadde en NESTEN vanlig morgen…til MEG å være..

 

 

Smatt i all hast innom Smoothie Exchange på Oslo City og fikk meg en smoothie.

Det ble frokosten i dag. 

 

Mango, bringebær, banan og fersken. Ikke så verst akkurat..

Og ikke nok med det, men jeg kjøpte børek også, på Backstube.

Snakker om service i denne byen. Holder frokost-steder oppe fra kl 7.

Det er midt i blinken for sånne slabbedasker som meg 😉

 

 

Legg merke til den lekre fingerføringen når jeg drikker brus….

Den lillefingeren er noe jeg er “født med”…

og ikke noe jeg har lært meg til etterhvert som jeg ble så himla stilig 😉

 

 

 

Vel framme på jobb.

Jobbet hardt i mange timer. Mye papirjobbing i denne jobben også..

hvis man kan kalle det det når man sitter på pc-en..

Og ikke ser så mye som snurten av et lite A4-ark en gang…

 

 

 

Svettet meg gjennom flere timer, med høyere og høyere skuldre…

 

Og så var det endelig lunsj…

Stakk fra børeken, og gikk på kantina og hentet egg og reker.. 

I dag er det fredag, og da har man lov til å gjøre akkurat som man vil…nemlig..

 

 

 

Klar for “date” med Karidansen.

Ikke kjole i dag men…Fy på meg!! Men pynta meg har jeg likevel.

Pynter meg hver dag jeg.:-)

 

 

Jepp…skal den veien.. I farta..om en bitteliten stund…

 

 

Sjekk “pass-gangen”!! Sånn som kamelene går 😉

 

 

 

#fredag #date #jobb

9 kommentarer
    1. Hyggelig å få bli med deg på jobb en fredags formiddag ..kule bilder i farta også..og elegant håndføring ja 🙂 Pynta på en tøff måte..kler stilen syns jeg… Håper du og Karidansen har det hyggelig..regner med det 🙂 Klem <3

      1. Måtte lage noen løpebilder og spisebilder, moro å LAGE TIL litt 🙂 Takk, jeg pynter meg selv med bukser. Liker litt rufse-look 🙂 Klemmer <3

    2. Så fint å se bilder fra jobb-hverdagen din. Kos deg med Karidansen! Her skinner endelig sola, så lenge det varer….☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg