Rosa rampejente og julegavene

 

Jeg kjenner meg litt rampete når håret er “ustrøket”. Vanligvis liker jeg å slette det med rettetang, liker ikke det bruset som blir når det er nyvasket.
Men noen ganger blir det en litt morsom “look”. Og jeg ser litt “rampete” ut. Rufsetufsa!

I dag er jeg i tillegg rosa. Fikk denne julegaven av Anna-lena. Herlig rosa kosedress. Skal love deg at jeg blir kosete i den! En liten kosegris, marsipangris, sofagris. I alle fall var jeg svinaktig heldig, for den passet perfekt. Et dårlig inne-bilde får duge for å vise akkurat hvor perfekt den var 🙂

 

Jeg har ikke fått så mange julegaver i år, av ulike årsaker. Jeg får vanligvis ikke så mange heller, men LITT flere enn jeg fikk på julaften.

En ligger på et posthus og godgjør seg. Noen befinner seg litt her og der, fordi jeg ikke har feiret julaften med de vi skulle til, pga de har vært syke. Og DER er det noen gaver. Men de jeg har fått så langt var så fine atte.

Jeg fikk hjemmebakte knekkebrød av Oslopadda. Som jeg ønsket meg.
Jeg fikk sjokolade og helt herlige kosesokker av Lady August 

Jeg fikk denne fine boken av Mammaen til Lille Supermann. Den er supersmart! Man får masse rabatter på kafeer og aktiviteter, bare man har med seg boken og viser den fram. Det står inni hvilken kafeer og aktiviteter som gjelder.

 

 

Jeg fikk denne Legoen som jeg hadde ønsket meg av Hr Frodith. Jeg hadde sagt jeg ønsket meg den, men trodde ikke jeg fikk den. Men så gjorde jeg det!!! 

Se den fine buketten da! Og den skal jeg lage helt selv (mulig jeg må ha mye hjelp av Hr Frodith), jeg som aldri har hatt noe Lego i mitt liv!! (ikke som jeg husker i alle fall)

Spennende! 
Jeg begynner en dag jeg har god tid. Se hvor mange brikker det er da!!

 

 

Nå er jeg klar for middag! Indisk 😉

 

Les gjerne morgeninnlegget mitt også HER

 

 

9 kommentarer
    1. Så fin uansett du. Liker deg litt sånn Ronja Røverdatter, for det er jo deg! 🙂 For en fin blomsterbukett. Fikk jeg en sånn, kunne jeg også bygge lego tenker jeg. Jeg fikk tegneblokker, så jeg skal tegne og male. Nyt romjula. Klem:)

    2. Så mye fint! 🥰 Smart med det kortet med rabatter for deg som bor i Oslo, og det Lego-settet kunne jeg tenkt meg også! 🤩 Kos deg på 3. juledag! 🌟🎄🤗

    3. det var en spennende bukett ja ,masse kos å bygge den :=)) ikke så mange gaver her heller i år ,men det er økonomi som ståår i veien og det er nok slik for mange tenker eg ,men det jeg fikk var fine gaver :=)

    4. Så deilig kosedress – jeg svimer rundt i pysjen her! Lego er gøy – sånn her har jeg ikke sett før! Jeg håper og tror at lillegutt blir en lego-bygger som faren sin – da skal jeg bygge vaffal…..! Kos deg videre når det dukker opp flere gaver også! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg