Shoppingvansker- noen som har en kur?

 

Jeg var liksom SÅ klar for shopping i dag…
Satte over penger og hadde googlet diverse ting jeg hadde lyst på…

 

 

Prøvde å få med meg både den ene og den andre, men ingen som var klare for shopping med meg i dag. Det spilte egentlig ingen rolle, klarer meg fint alene jeg 🙂

Det som var litt verre var at det ser ut som jeg” lider av” shoppingvansker for tida.. Ikke noe som er fristende liksom. Enda jeg har jo fryktelig lyst på noen nye “arbeidsklær”.. Man må jo ha nye høstklær når “skolen” er i gang, må man ikke? He-he…   

 

 

Det ble bare et par dvd-er og en tur på Kaffebrenneriet etterpå. Helt greit. Koste meg uansett jeg. Titter på folk, spiller Wordfeud og tenker ut lure saker. En god lørdag dette. Sola skinte og det føltes som vår… Sånt kan man like 🙂

Snart er det høstferie, og jeg skal faktisk på en liten tur. Gleder meg!

 

#lørdag 

11 kommentarer
    1. Merkelig det der, jeg er heller ikke i shoppingmodus i høsten. Var ute med ei venninne og vi kom tomhendte hjem begge to. Men vi hadde det koselig, som jeg ser du hadde det. Kanskje man får mer lyst når det bli litt kaldere??? Det har jo nesten vært sommervær denne uka. Ikke ei tykk jakke eller lue i sikte, men de sier at nå snur det! Klem til deg 🙂

    2. Hmmm – den der shoppinggleden min kommer og går, lissom… akkurat nå er den fraværende…. men – jeg trenger også litt forskjellig, så! 🙂

    3. Jeg liker best å gå på shopping alene, for da går jeg dit jeg vil og kan studere i fred. Jeg er mest fornøyd når jeg finner noe på tilbud, og da er det ikke alltid jeg finner noe i rett størrelse osv. Verst er det om jeg MÅ finne noe til en anledning, så best å bare kikke rundt så dukker det opp noe tilslutt.😊

    4. Mitt problem er at jeg aldri har tid til shopping. Er jo for det meste på hytta og langt fra butikker.

    5. kjenner meg godt igjen her,ikke hver gang en er på byen og har kjøpelyst,om ikke noe apelerer med en gang blir det ikke handel ,det viktigste er å kose seg ,så finner du noe når det rette dukker opp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg