Sirkusdirektør Frodith – sliten og lykkelig

 

 

Jeg har nettopp kommet meg gjennom en  uke med sirkus på jobb.
En fantastisk uke. Elleville småttinger med parykker i alle regnbuens farger og sjongleringsballer. Frodith som sirkusdirektør med lang frakk, lilla parykk, sølvhatt og paraply, som har klatret, sjonglert med usynlige baller og gjøglet litt når det skulle til.

Vi har jobbet med synsvinkler, fløyet med ballonger, sittet i kopper, laget kunstverk, hatt sirkus på engelsk tegnspråk og spist popcorn i sirkusmanesjen siste dag.

 

 

Det har vært fantastisk moro!!
Elevene har både hatt det moro, og lært masse, det er det ingen tvil om.

Og når lyset ble slukket og kostymene ble tatt av i går ettermiddag var jeg veldig sliten, men utrolig, fantastisk glad. Det er stor lykke og ha en slik jobb, der man får bruke HELE seg. Der man får leke og ha det moro, selv om det er klare mål og stor mening bak alt man gjør

 

 

 

I dag skal sirkusdirektøren bare kose seg med fridagen. Blir godt det også 😀

 

#sirkus

8 kommentarer
    1. Så stilig det bildet var som du fløy med gule ballonger! En liten titt på bloggen din så få en brått noen ideer man kan teste ut selv!

    2. Jeg bare ønsker å ha fått vært flue på veggen på sånne dager der på jobben din. 🤗 din beskrivelse skaper herlige bilder i mitt hode, som får meg til å smile. 🤗

    3. Herlig med en slik jobb hvor du får brukt alt du liker å gjøre! Ønsker deg en fin pinsehelg!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg