“Skal vi danse”- bare for kjendiser?

Det er mulig at “Skal vi danse”-konseptet egner seg best for “kjendiser” av ymse slag. Alt fra A til Å-kjendiser har vel vært med der nå snart. Men det selger vel bedre enn om f eks JEG skulle vært med…..Spørs hvor mange som hadde satt seg lørdagskveldene for se på MEG valse over parketten liksom….

Siden jeg aldri blir spurt, og kanskje aldri DU blir spurt heller….så tenkte jeg det var en gyllen sjanse for alle til å svinge seg litt her hos meg. Og hvem vet kanskje du BLIR berømt faktisk, av å danse litt  her hos meg. 
Jeg danser både titt og ofte jeg da, til vanns og  til lands og på is…. Om høsten og vinteren….

 

 

 

 

frodith – Isdans

 

 

frodith – Alle (gode) ting er 3 - Dansende

frodith – Alle (gode) ting er 3 - Dansende

 

 

frodith – Jeg er glad!

 

 

Så…Altså….Nå får du bare dra deg opp av sofaen, og bli med å danse hos meg i min lille “danse-våren-inn”-utfordring. Her er det du må gjøre: 

 

Send meg et bilde der du danser våren inn. Om det er i svart-hvitt, en skygge-dans, vanlig eller utkledd, med sko eller barbent, i snø eller i gresset,  spiller ingen rolle. Det viktigste er at du danser på bildet. Gjerne med en kjole så klart…men her KAN gjøres unntak for mannlige bloggere eller lesere. Send bildet til [email protected] så skal jeg lage en liten utstilling i “Galleri Frodith”.
Bildet må sendes meg innen søndag 18.april kl 21.  Så: “Ut med deg -og dans vårdansen” 🙂

 

Jeg har fått inn noen bilder. Men skal det bli litt schwung over det ala “Skal vi danse” så trenger jeg mange flere bilder altså!!

Hvor er “Galleri Frodith” spør du? 
Det er mitt lille virtuelle galleri her inne på bloggen. Det er en eget kategori i menyen hvor du kan se diverse utstillinger jeg har hatt. 

 

 

#dans #vårdans #utfordring

9 kommentarer
    1. Helt ærlig så tror jeg at det hadde vært uendelig mye mer underholdende om du hadde skal vi danse, uten kjendisene som går igjen i absolutt alle programmer på tv. Jeg heier på frodith danser 🙂

    2. Jeg har jo sendt deg et bilde, men håper igrunn på å få tatt et litt kulere frkutifriluft-bilde…. får håpe jeg fikser det før søndag! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg