“Skjønnheten kommer innenfra “

 

 

Det burde ikke stå i anførselstegn, som om det skulle være en “vits”, eller noe tull.. Men siden det er et uttrykk også så gjør jeg det..

For vi sier jo det ofte: “Skjønnheten kommer innenfra”. Og i mine øyne er det sånn det er, når det gjelder mennesker, dyr eller planter for den saks skyld.

Den fineste blomsten jeg vet er hestehoven. Den er vakker på grunn av alt den representerer, altså “utstrålingen” på et vis. Den er “fødselen”, livet, starten på våren. Den er først og best og lysest. Den er solen! Den bringer barnlig glede hos de fleste av oss ved synet av den første om våren. Er det noe vakrere enn det da??

Det spiller ingen rolle hvor pjuskete den er.. Den er likevel den vakreste.

 

Det var Bunny som ga oss denne flotte utfordringen:  Spre blomster på bloggene, og skriv litt om det vakre ved den du velger. Vel, han visste min favoritt. Og at det går på indre skjønnhet 😊

 

Ellers kan du lese om min flotte uke på jobb, med min supre kollega Guro. Trykk HER

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg