Snart i farta igjen!

I morgen er vi på farta igjen. Camping-livet kaller! Og siden jeg nå har øvd litt så har jeg mer ull-klær med, to joggebukser, og bare EN kjole. Det blir nok mer “traving” og mindre kjoleliv dit vi skal. Setter snuten mot Stavern, Larvik, Langesund- området. 

Håper på mindre vind og regn, og mer muligheter for badminton og bading. Uansett er strikketøy med, og Yatzy så klart. 

 

 

Gleder meg masse til mer camping-liv. Litt innadørs-soving på B&B. og antagelig noen netter i telt da, når sola kommer. 

 

Litt “bloggstagram” kommer så klart 🙂

 

Hva driver du med om dagen?

 

 

#tur #camping #stavern 

8 kommentarer
    1. Så herlig!
      Det gleder jeg meg til å høre mere om – og håper veret er på deres side nå 😀 Nå begynner snart min ferie også 😀 klem

    2. Det blir moro og så fint det er i det området! 🙂 På 70-tallet pleide vi å være på Vestfoldutstillingen (landbr.utstilling) og da lå vi i telt enten på Anvikstranda eller Stolpestad camping mellom Larvik og Stavern, – gode minner. <3 Ønsker dere riktig god tur og masse fint vær! 🙂

    3. Det blir selvfølgelig en toppen ferie – du skal jo tross alt HIT! Kos dere masse masse – jeg er hjemme om dagen og koser meg sammen med prinsessa! Så er det ny tur på meg fra torsdag….. aleine….. klemmer <3

    4. Blir nok kos uansett vær..men håper sola kommer snart både her og dit du skal 🙂 MNannen har ferie, men foreløpig ingen ferietur..bare dagsturer..:) Herlig tegning <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg