Snart slippes jeg løs i “paradis”…

 

 

De som har kjent meg en stund her inne vet at jeg er “en hund” etter fargerike klær. Og får jeg “gå løs”, uten begrensninger i mitt lille “paradis”: DESIGUAL, så blir det mye morsomme farger og greier utover sommeren.
Og nå er det kun 2 uker til jeg og søsters setter snuten mot Gøteborg. Og vi skal jo bo vegg i vegg med Desigual-butikken i Nordstan shoppingsenter.

 

 

 

Jeg blir rett og slett glad, av morsomme farger, mønstre og fine former. Klær er bare en ytre greie, og ikke det viktigste her i verden. Det er sant. MEN siden vi nå en gang ikke er vant med å omgåes  nakne de fleste av oss, så har det litt å si hva man trer på seg likevel. For meg er farger med å gi hverdagen en ekstra piff.  Og en KJOLE er med å gjøre hverdagen til en liten fest.

 

Kanskje blir dette noen av tingene jeg kjøper i Gøteborg….?

 

 

 

Eller kanskje kjøper jeg noe helt annet.

Noen timer i “paradis” blir det i alle fall 🙂

 

bildene er lånt hos https://www.stylight.no/

(ikke sponset)

 

 

Har du et merke du liker spesielt godt?

 

 

 

#klær #shopping #desigual

30 kommentarer
    1. Det blir gøy ja, å kunne shoppe friske fine sommerklær. Det er jo ikke så lenge igjen før årstiden er her 😀

      Jeg selv har ikke noe merke jeg liker bedre enn andre. Men jeg har jo en stil jeg liker, og da spiller det ikke noen rolle hvilket merke det er, så lenge det er den stilen jeg liker.
      Jeg har forresten en Desigual veske som jeg fikk i gave av en venninne for et par år siden 🙂 Den pleier jeg å ha strikketøyet i når jeg går på besøk eller skal noe hvor det passer å strikke, for den er så romslig og fin 🙂

      Kos deg med å se frem til turen….det er jo halve reisen det ♥

    2. vakre kjoler,jeg liker jo merket jeg også,men synes det er vanskelig å treffe rett str når jeg bestiller på nett,hadde vært så utrolig gøy å kunne boltre seg i butikken ja :=) kos deg masse

    3. Jeg stemmer for alle tre, pluss enda flere 😀 Så gøy at dere skal på tur sammen- det blir bra og da får dere jo hamstret inn til sommeren 🙂

    4. Åh, tenker du gleder deg! ❤️ Jeg liker også de klærne, men har ellers ikke noe favorittmerke i klær. Har fått litt øynene opp for Lush, og vet de bl.a. har butikk på Byporten, – blir en tur innom der neste gang jeg skal til Oslo. ☺️

        1. Lush er ikke et klesmerke altså, men en butikk med såper, shampoer osv. Ja, hadde vært så koselig og hilst på deg! 🙂

    5. Så festlig det blir. Godt å ha noe å glede seg til. Jeg har en genser av det slaget, men den har ikke så mye farger.
      Om vinteren er jeg så treg til å bruke farger? Lurer mange ganger på hvorfor. Vi trenger da farger på den mørkeste tiden
      også. Nå må jeg lete fram noe i skapet. Det er jo allerede februar og mye lysere!!! Klem 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Nei, egentlig er jeg ikke opptatt av det jeg heller, men de har så mye fint snitt og farger i det merket, og snitt og farger DET er jeg glad i 🙂

    6. DET blir kos det, når det skal være litt nabo med den butikken! Et Frodith-Eldorado 😀
      Håper du får kjøpt deg masse fint der, og at de har supersalg akkurat når dere er der <3
      Desigual har mye fint, virkelig, men aldri eid et slikt plagg selv. Hadde lyst på et par gensere i en katalog for få år siden, men hadde ikke råd.
      Nope, har ikke et favorittmerke, og bryr meg i grunnen ikke om merker, men om klærne i seg selv er "helt meg" 😀
      Tenker dere får en supertur 🙂

      1. Jeg bryr meg heller ikke om merkene, men om snittet og fargene 🙂 For DET liker jeg 🙂 Og det er MEG 🙂 Gleder meg til tur. Stort fint hotell og rett ved siden av butikken 😀 Hi-hi Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg