Sommer, sol, skjønnhet og sports-fantomer

 

Jeg og Kari har trimmet i dag. 
Det var ikke hovedmålet med turen, men alltid greit å få gått noen kilometer. I dag gikk turen fra Frognerseteren via Ullevålseter til Sognsvann. Etter skiltene å dømme ca 10 km, etter Karis app litt mer.. 😀 Men du skjønner greia? Vi har GÅTT, og vi har gått LANGT!!

Det er så mye fin natur i vår fine lille by. Og i dag var det bare vakkert ute. Sommer, slik den SKAL være. Jeg har tatt inn inntrykkene, svett og støl ankom jeg Oslo igjen. Bånn sliten, og med en stor dose ny energi til “lageret”. 

Bildene sier litt om hvor flott vi hadde det i dag. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mange vannliljer

 

Blomster og gress på taket ved Tryvann

 

 

 

 

 

Vakre speilinger

 

 

 

 

 

Gå gjerne innom å se hvilke utfordringer jeg har fått, og se på den jeg har gjennomført 🙂 

 

 

 

#tur #frognerseteren #ullevålseter #sognsvann #natur

15 kommentarer

Siste innlegg