Sommerfugl-lett og vår-bekk-glad..

 

En dag Pochanhontas, den neste Pippi Langstrømpe. Er vel ikke HELT Pippi  dag, men musefletter er liksom LITT i den gata.. Livet er ganske så bra faktisk. Sånn på det rent generelle. Litt sånn i Pippi-modus. 

Jeg har en stemning i hjerte og hjerne som er sommerfugl-lett og vår-bekk-glad.  Selvfølgelig kan jeg i løpet av noen dager bli sittende i egne tanker. Plutselig litt tilbake i dagene da mamma døde. Det er fremdeles sårt og leit, og jeg savner henne masse. Hver dag.  Og det vil nok vare. Men sånn på grunnstemningen har jeg det ganske så flott. Jeg er ikke syk. Jeg opplever gode dager på jobb. Folk er hyggelige og greie, og det er jeg også 😀

 

 

 

 

 

Håper du også har fine dager! Sender noen vår-bekk-glade vibber herfra 🙂 

 

 

 

#glede #stemning #antrekk

 

7 kommentarer
    1. Takk for det, – fint med vår-bekk-glade vibber! 😀 Godt å høre at du har det bra, sånn stort sett. <3 Nydelig vær i dag også, med masse sol! Ha en fortsatt fin tirsdag!

      1. Ja, deilig i dag. Det hjelper på litt det også. Men generelt er det rimelig fint om dagen altså. Mye skyldes min egen innsats 😀 Det hjelper å snu 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg