Spreke jenter og små triste menn…

 

 

Her er byens sprekeste damer!
Tror du meg ikke? 

Vel, i VÅRE øyne er vi i alle fall det!
Tidlig oppe for å komme oss ut i den vakre byen vår. Joggetur sto på planen igjen. Sammen med Ingrid i dag. Etter 5,8 km og 45 minutter så vi fremdeles like spreke ut så klart 😉

Kastet innpå litt sårt tiltrengt “bensin”. Kaffe, kakao, limonade, kake, kaldgrøt… Ja, fordelt på to altså…

 

 

 

Siden Ingrid ikke har sett de små, triste mennene som er plassert rundt om kring i byen fant vi ut at en GÅTUR med “kunstinnslag” etter all løpingen var helt perfekt.

 

 

Det er trist å være liten, grå mann i en stor by. Man blir nærmest usynlig, hvis ingen vet om deg. Sikkert derfor de er så triste også.

 

 

 

Men noen av dem ble jo “oppdaget”, så regner med de smilte lurt i det vi gikk av gårde….

 

 

 

Svingte nedom blå også, hvor det alltid er mye fint å ta bilder av.

 

 

 

 

For en formiddag!! 🙂

 

13 kommentarer
    1. De små mennene må jeg finne! Nytt turprosjekt. I dag var jeg forresten på stolpejakt Ensjø, Kampen, Vålerenga og Galgeberg👍 Blir nok fort et blogginnlegg eller to av det med det første tenker jeg😉

      1. Det som er litt synd med de små mennene er at det kartet er borte fra nettsidene. Men jeg er gjerne med som guide på de jeg vet om hvis du vil finne dem 🙂 Ja, så du var på stolpejakt, det er veldig gøy 🙂 Vi var jo på samme området for et par uker siden. Gøy!! 🙂

      1. Veldig moro å klare det 🙂 Vi fant ut at ruten er lenger enn jeg trodde. Og vi løp fortere enn jeg trodde også 😀 Klem. I dag blir det innetrening på meg 🙂

    2. Skikkelig spreke! 👏 Det er ikke bare bare å jogge så langt altså, og mat og drikke trengs etterpå da! Artig med disse små mennene, – skal huske på å se etter de neste gang jeg skal til Oslo. Kos deg i finværet resten av dagen. ☀️🤗

    3. Dette hørtes ut som en både sprek og opplevelsesrik formiddag i godt selskap! Ha en flott dag videre! Solen skinner her i Bergen også med sommertemperaturer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg