Store barn- store gleder

Vel, UNGEN det er meg!
Og jeg har litt av hvert å glede meg til igjen nå. Trenger ikke være store TING, HENDELSER, men glede blir stor uansett for meg. For disse småtingene. 

Som min lille kafetur på egenhånd i dag, mens resten av verden lå fyllesjuke og sov.. Deilig kake og en stund for meg selv

 

 

 

Ellers har jeg noen småting i nærmeste framtid også, som trigger lykke-barometeret mitt litt: 

  • Skal arrangere utstilling i “Galleri Frodith” i morgen
  • Skal møte Karidansen og gå tur i morgen OSGÅ
  • Reiser til Tromsø på jobbtur neste søndag
  • Skal bestille vårttur med bestisen snart
  • Skal bestille sommer-fjelltur med søsters og Mammaen til Lille Supermann
  • Det er snart vår, og det er jo generelt en bra ting 😀

 

 

Har du noe bestemt du gleder deg til om dagen?

 

 

#gleder

7 kommentarer
    1. Mitt bidrag til tegneutfordringen blir det intet av. Kommer heller sterkere tilbake siden engang. Du har mye og se frem til og godt er det. En jobbreise til Tromsø blir vel fint tenker jeg. Selv om du er der på jobb og ikke som turist. Men forandring fryder. Gleder meg over at beina min blir bedre og bedre, kan dusje normalt og gå mye turer, men er forsiktig. Ellers har jeg mye og se frem til. Ha en fin dag.

    2. så deilig å ha noe å glede seg til da :=) jeg gleder meg til første dag skyene seiler avsted for sola er tilbake og jeg gleder meg til å få den i ansiktet ,men sånn skjennerelt gleder jeg meg til våren og en ny blomstring ute

    3. Fantastisk å oppleve sånne gode stunder midt i tjukkeste Oslo. 🤗 Artig å lese alt du har på gledes-menyen. Herlig. Jeg håper på billett inn i galleriet, selv om jeg ikke har bidratt til utstillinga. ☺️ Gleder meg til…? Kanskje eksamen i vårsemestret og konfirmasjons tur til Oslo/Skedsmo i mai. 🤗 klem

    4. Så mange ting å glede seg til…..! Og ja – jeg er i gleder-meg-modus for alle bålturer – og om ca to måneder er bobil-sesongen igang igjen ……. det er bare så herlig! Nyyyyt! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg