Suzi Quatro hair-style

 

Jasså..Aldri hørt om Suzi Quatro sier du?

Vel, da er du kanskje ikke vokst opp på 70-tallet da.. Men det er jeg! Og har du bittelitt kjennskap til den litt rare rocken, som dukket opp da, så har du kanskje hørt navnet før. 

Jeg var jo bare barnet på 70-tallet, men jeg hadde jo søsters og brorsan som store idoler og lærte mye om punk og rock som sikkert ikke alle på min alder lærte. I alle fall kjente jeg navnet til både David Bowie og Suzi Quatro før jeg begynte på ungdomsskolen tror jeg. 

 

 

Her er hun i sine glansdager.Med sin spesielle frisyre. Litt tung fluffy oppå og tynnere hår i lengder nedover.

 

 

På 90-tallet klippet jeg meg litt Susi Quatro -style. Som jenta på bildet. Jeg har ikke funnet igjen bildet av meg selv. Men jeg likte godt den frisyren. 

 

 

I går satte jeg opp håret bak, og lot det henge i lange flak foran, litt ved en tilfeldighet. Og jeg fikk plutselig en assosiasjon til den gamle Suzi Quatro- stilen…

 

 

Kanskje jeg burde klippe meg sånn igjen?? Altså mye kortere bak enn foran, og med litt “fluffy” og skjært fasong??

 

 

 

#frisyre #suzi #quatro #hår

6 kommentarer
    1. 48 crash, ja..
      Den hårfrisyren var topp mote blant både jenter og gutter på den tiden. Jeg vet, hadde far som spilte i band. Nå hadde han normal frisyre, men de andre i bandet hadde samme som på bildet der oppe..hehe.

    2. 48 Crash med Suzi, det var livlig det! Fin sveis på både deg og henne. Liker det selv!😄 Nyt kvelden. I morgen er det 17. mai. Klem🎼🎉🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg