Tenk om jeg aldri hadde møtt henne!

Blogg er nok for mange en veldig merkelig greie. 
Skrive saker og ting man tenker på, legge ut til skue for både den ene og den andre, få kommentarer, svare. Og attpåtil TRIVES med det! Hvem ER disse folkene liksom!!? Bloggerne?

Ikke lenger rosa. Ikke lenger folk som lever av blogging. Men en gjeng som rett og slett for det meste koser seg med denne hobbyen sin. Skriver, fotograferer, tegner, maler, skriver dikt, mener en hel masse og rett og slett synes at dette er den aller fineste hobbyen som finnes.

I tillegg KAN man bli kjent med mange folk her inne. Folk man kanskje aldri ville blitt kjent med, hvis man ikke hadde begynt med blogging.

 

 

Mette Josteinsdatter ble jeg kjent med her inne i ca 2015, men vi møttes først i 2018 fant vi ut i dag. Rart. Jeg trodde det var mye før. Føles som vi har kjent hverandre omtrent siden barnsben av 😀

Tenk om jeg aldri hadde blitt kjent med Mette da!!! Det friske pustet fra Sunnmøre. Hun som minner meg om et duggfriskt jordbær eller et grønt friskt eple 🙂 Som du ser ordet er FRISK. Jeg er kjempeglad jeg har blitt kjent med Mette. Og det er slett ikke sikkert vi hadde møtt hverandre om vi ikke hadde begynt å blogge. Tenk på det du! Så mange flotte mennesker man hadde gått glipp av, om man ikke hadde blogget. I dag ser jeg på Mette som en av mine venner. Vi har møtt hverandre massevis av ganger siden den dagen i 2018 🙂 Tror jeg snart må ta meg en tur dit HUN bor!

 

I dag hadde Mette noen timer i byen her. Så vi spiste og koste oss på Masala Politics, rett etter jeg var ferdig på jobb.  Der hadde jeg aldri vært før. Fint sted. Drar nok dit igjen. Elsker jo indisk mat 🙂

 

 

7 kommentarer
    1. ååå tusen takk for slikt herlig innlegg fra dagens møte 😃 Jeg ser på deg dom ei venninne, det er helt sikkert 🙏 Og er takknemlig for det 🩷

    2. Sååå koselig å kunne treffes altså! Mette er FRISK ja – det er rette ordet! Jeg tenker også på henne som min venn – samme som med deg! Er såå glad for de vennene jeg har fått via bloggen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg