Tida flyr, som Jakob Ingebrigtsen på speed…

 

Nei…jeg driver ikke med ryktespredning!
Jeg sa IKKE at Jacob Ingebrigtsen er på speed. 
Jeg sa at TIDA flyr, like fort som OM Jacob Ingebrigtsen skulle vært på speed. Tenk hvor fort DET ville være da!!
Han er jo råkjapp i utgangspunktet liksom!

JEG rekker i alle fall ingenting. Jeg våkner hver mandag med et brak. Full av optimisme om hva uken kan bringe. Plutselig befinner jeg meg i andre enden, på en fredag ettermiddag, nærmest “spytta ut” av “hverdagsgapet”. Og midt i  mellom der, hva var det som skjedde?? Har ikke snøring. Det forsvant liksom bare. 

 

Glad, møkksliten og klar for helg har jeg funnet sofaen. 

 

I morgen er en dag med uendelig mange muligheter. Og Jacob Ingebrigtsen får pent holde seg unna, både med og uten speed. Jeg har tenkt å ha en helg på trege føtter 😀

 

#helg #tid

12 kommentarer

Siste innlegg