Timene flyr som hodeløse høns med vandrefalk-vinger

 

Og DA skal jeg love deg at tida går fort altså. For vandrefalken er verdens raskeste fugl…Men litt hønsepreg er det over disse timene, for det flakses hit og dit, uten store planleggingen 😀

 

 

Sånn er det å være med Kjersti! Sånn er det når VI TO er sammen. Timene går snabla fort. Sånn er det jo når man koser seg og har det gøy. I tillegg tar vi det litt på sparket…to hodeløse høner 😉

 

 

Startet med kaffe og mellommåltid (for Kjersti) på Backstube.

 

 

Ellers har vi stort sett shoppet HELE dagen, når vi da ikke spiste. Og da er det jo rimelig greit at begge to liker shopping! Jeg har kjøpt både camping-klær og FIIIIIN kjole, for det trengte jeg jo…. Bilder i morgen. 

 

 

Kjersti har drukket champagne og spist sushi, jeg nøyde meg med havrelunsj og vann 😀

 

 

 

 

Fantastisk deilig i solen i dag ved festningen også 🙂 

 

 

Litt mer shopping…Vi har gått fra ene enden av byen til andre. Så trim har vi i alle fall fått.. 

 

 

Til sist gikk vi på Jaipur og spiste verdens beste middagsrett: Mango Lam. Den slår alt av indisk spør du meg! 

 

 

Nok en gang noen nydelige dager sammen med Kjersti: Moro, kos, fine samtaler, utfordring og shopping. Det er så enkelt og greit å være sammen med Kjersti. Jeg lurer egentlig på om vi alltid har kjent hverandre…Nå planlegger vi neste treff, stor sjanse for at jeg reiser til Bergen i høstferien. Gleder meg allerede.

 

Har du vært inne og stemt på et bilde i foto-utfordringen vår? Gjør det da 🙂 Trykk på linken!

 

#shopping #mat #kos

8 kommentarer
    1. Man skal være dømt til evig pesimist om man skal spå kjedelige dager når dere to er i samme byen. Og pesimist har jeg aldri vært 😀 Tusen takk for deling av flotte stunder.. håper jeg har fått med meg alt 😀

      1. Nei, kjedelig er det ikke. Det er alt mulig, men aldri kjedelig 😀 Vi får visst tid til en liten kaffe i dag også 🙂 Moro at du er så positiv Jan, vi liker folk som heier litt på sånne sprell 🙂

      1. Ååå, så du garnet? Ja, det stemmer det 🙂 Mer garn til genseren min 🙂 Eller tunikaen…eller hva det nå blir 😀 Strikker på sparket.. Du vet jo hvordan det er med strikke-lysten 🙂 OG jeg har to gående nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg