Timene med adoptiv-søs fikk bein å gå på..

 

Ja, det er eneste måten å si det på. 
De gikk alt for fort!!

 

 

Jeg hastet avgårde i ettermiddag med toget, etter en LITT kort dag på jobb.
Møtte verdens fineste Lady August, min adoptivsøster, på Ski Storsenter. Et supert sted for både skravling og kaffe og litt shopping om man vil. Engelen hennes var med, men hun stakk på shopping.

 

Kjempekoselig å se igjen søs. 
Vi har all verdens ting å prate om vi. Vi har jo faktisk ikke vokst opp sammen 😉 Så når man adopterer hverandre i voksen alder er det jo en del temaer man vil gjennom. Vi kan prate om alt. Og vi GJØR det! Men mest av alt kjenner jeg på at vi har er et ganske så likt syn på livet, og det er ganske deilig. Tenk at bloggingen skulle bringe med seg både gode venner og søstre for livet. Hvem ville trodd det da man startet bloggingen? 🙂

Selfiene våre, eller smelfiene som søs sier, blir bare rarere og rarere. I dag BARE lo jeg, så øynene ble borte nesten.

Noe annet som ble borte var timene. Poff!! Så var de vekk! 
Men det blir nok ikke lenge til neste gang, så da er det greit 🙂 En vår med mange fine helger, og en lang sommer uten for mange planer ligger foran meg, da er det duket for timer med fine venner <3

 

 

 

På toget igjen.

Og deretter rett på takeawayen, og hjem. 
Jeg har blitt et luksusdyr uten like. Eller…luksusdyret ville kanskje gått på luksusrestaurant, og ikke hentet noe på takeaway…. He-he

 

 

#adoptivsøs #vennskap 

10 kommentarer
    1. Tiden har en evne til bare å springe av gårde når man er sammen med sånne fine mennesker som en adoptivsøster 😊 Kjenner meg igjen der altså.

    2. Herlige timer, tusen takk søs <3 Jeg elsker skravlestundene våre sånn ekstra mye og gleder meg alltid 😀 Jaaaa fort til neste skravlings, vi må jo ta updates og sånn, viktige saker dessuten må skravlemaskina brukes 😀 Stoooor god klæm og allerede begynt å glede meg til neste gang <3 Klæmmeflat som en sardin i boks 😀 <3

      1. Jeg også i gang med gledinga allerede 🙂 Så koselig atte <3 Gleder meg til båttur, busstur, kjoler og Grillmat hos deg 😀 ha-ha, inviterer meg RETT hjem liksom 😀 Og du trenger ikke vaske en gang, for du vet at HER er det ikke vasking høyt på lista 😀 Jeg også, elsker skravlestundene våre 🙂 Klemmer fra "sardinen" 😀

        1. Vi er flinke på å glede oss du og jeg 😀 Jaaa grillmat her og så ingen rydding, perfekt! Bare labbene høyt og masse skravlings 😀 <3 Nå skal jeg i gang med kunstprosjektet, må bare vente til folk våkner ettersom det bråker litt med føneren og alt hahahaha Klæmme sidelengs 😀 <3

          1. Ikke sant vi er? 🙂 Gleder meg til å se kunstprosjektet 🙂 Det hørtes så spennende ut 🙂 Jeg våknet av meg selv i dag, klokka 06.30. Rekord tror jeg 😀 Klemmer sardinflat :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg