Ting å glede seg over- fra A til Å

Jeg leste hos Lene Tårnes om irritasjonsmomenter fra A til Å. Jeg har ikke så lett for å irritere meg, hvis jeg ikke er i et VELDIG spesielt humør. Men jeg vet mange ting som GLEDER meg. Så jeg tenkte å se om det finnes gleder i hele alfabetet 😀 Altså, her er ting som gjør meg litt glad, på en eller annen måte :

A- ABBA-musikk
B- Blogging og  Bowie

 

 

 

C- Campingturer og challenger
D- DVD- maraton
E- Engasjement
F- Fredager og Fotoshoot med Kari
G- Gult

 

frodith – Antrekk 50+ på en veldig gul dag

 

H- Høstløv og hestehov
I-  Is
J- Julegaver
K- Kjoler
L- Lyset
M- Mango, musikaler og Maiskaker

 

 

N- Nystekte nan
O- Overraskelser
P- Pakkepost
Q- Q-tips når det klør i øret
R- Reiser
S- Shopping, spurv og sommerfugler
T-  Tegnspråk, Tøyrotter og Tommy Tokio
U- Undervisning
V- Vandring i fjellet

 

 

frodith – Side 289

 

W- Wordfeud
X- xylofon-spill
Y- You -Tube-snutter og Yatzy
Z-  Zero Cola
Æ- Ærlighet
Ø- Ømhet
Å- Årstider

 

Ta deg en gjerne en tur inn og se på hva jeg har gjort i dag HER 🙂

 

 

 

#gleder

13 kommentarer
    1. Du er så flink til å fokusere på ting å glede seg over! Det er til stor glede og inspirasjon for oss som leser også! 💕 Takk for alt det positive du deler! 🌹

    2. Det er så mye å glede seg over og fine svar ♥️ Takk for at du lot deg inspirere av mitt innlegg på en litt annerledes måte. Jeg skal også lage en positiv a-å i dag ☀️

    3. Av de jeg kjenner er du definitivt den som vet å glede seg over små ting/opplevelser og er lys til sinns ❤ Ønsker deg en nydelig dag.

    4. Hyggelig lesing, mye av dette gjør meg glad også😊. Å lese dine blogginnlegg gjør meg også glad.😊😊🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg