Ting blir ikke alltid som man forventer..

Egentlig er det tull å drive å forvente så mye.. både positivt og negativt altså.. Egentlig er det ikke noe poeng å bekymre seg for mye.. og heller ikke noe vits å glede seg FOR mye.. For ting endrer seg mange ganger underveis, og blir helt annerledes enn man trodde.

 

 

Denne dagen skulle jeg gjøre litt forskjellig på jobb, for så å bli med “jentungene” ut på lønningspils.. Dagen ble ganske annerledes enn jeg hadde tenkt. Fikk gjort mye. Men noen ganger gjør jeg litt FOR mye, så det blir i overkant intenst for den stakkars hjernen min. Ender med hodepine. Så.. “jentungene” fikk klare seg uten meg på lønningspils, og jeg dro litt slukøret hjem og la meg på sofaen i stedet for…

Men har noen gode planer for resten av helgen. 

Mini-ferie hos søsters (en natt) og møte Mette (mettejosteinsdatter.blogg.no) og Kari på søndag.

 

 

Det KAN jo ikke bli annet enn gøy, så jeg tar sjansen på å glede meg litt i forkant 😉

 

 

2 kommentarer
    1. Noen ganger går ting rett til himmels – uventa…. og noen ganger andre veien – uventa….! Min dag har også gått litt andre veien, men – det hjelper ikke å gråte over spilt melk, så…..! Nyt dagene nå – kos deg max og hils søsters, Kari og Mette! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg