Tittei fra livet på hjemmekontoret..

 

 

Nok en dag på hjemmekontoret. Våknet så klart i 5-tida, klar som et egg. Men jeg fikk pent vente, første møte med verden utafor var kl 9. Som DU ser så sitter jeg i senga..men du ville ikke ant det hvis du bare hadde tittet på skjermen der…? Så…sånn kan man “lure” folk.  Ting er ikke alltid hva det ser ut som..

 

Mye kontorarbeid også. I dag hadde jeg kun 10 minutter pause på hele dagen. Og lunsjen spiste jeg mens jeg hadde møte med en kollega på videokonfreranse. 

Ikke noe latmannsliv å ha hjemmekontor skal jeg fortelle deg! 😮

 

 

Så…når jeg var ferdig i 17-tida, så skiftet jeg til kjole og gikk meg en tur. Deilig!! Nå sitter jeg som et slakt i sofaen her, skal ikke gjøre NOE resten av kvelden. Bortsett fra å kanskje spise en IS!! For det har jeg fortjent 😉

I morgen er det avgårde med maske for å dra på jobben utafor huset. Det blir kos det!

 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#arbeid #hjemmekontor

10 kommentarer
    1. Har fri i dag og nytter det. I går var jeg på arbeid og det var også kos det.
      Du er jammen sterk i ryggen når du kan sitte slik på senga og jobbe med pc skjerm:)

      1. Ser ikke ut som selvdisiplin er problem for meg, må har mer selvdisiplin på å slappe av litt innimellom jeg i stedet for. Jeg jobber HELE tida. Ikke bra det heller.. 😮

    2. Jeg begynner å få svart belte i hjemmekontor, ettersom jeg har hatt det siden i begynnelsen i mars. Ikke noe latmannsliv det nei, nok og gjør så dagene går veldig fort. Kjenner meg igjen når jeg spiser lunch mens vi har møte 😉 Viktig å komme seg ut av døra og lufte seg etter en hektisk dag.

    3. Hjemmekontor er hektisk har jeg skjønt! Jeg har jo vært på kontoret hver dag, så jeg har ikke prøvd hjemmekontor….. jeg har hatt en helt grei dag! Siste innspurt før en ny frist på jobb denne uka – så jobber jevnt og trutt! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg