Tror jeg skal begynne å jobbe her!!

 

Noen ganger smelter man bare helt i forhold til en plass.  Og bestemmer seg: Når jeg blir pensjonert, skal jeg flytte til Bergen å begynne å jobbe her! (uten lønn så klart, siden jeg da er pensjonist og greier).
For et slikt sted jobber man gjerne frivillig og ulønnet tror jeg…I alle fall jeg 😀

Til tonene fra “Rivers of Babylon” av Boney M ankom vi “Bar Barista” etter å ha spist middag med Kjersti.  Og noe mer fargerikt sted skal man lete en stund etter. De to som driver stedet er de på bildet under. De kom også på kafeen etter hvert og satt der i kjøtt og blod, og så helt lik ut som på bildet. Jeg skulle gått bort og forhørt meg om jobbmulighetene… He-he..

 

 

Ellers synes jeg stedet taler for seg selv. Her kunne man tatt bilder en hel kveld, uten å gå lei…

 

 

 

 

 

 

Bakgården var også noe for seg selv…

 

 

 

#cafe #barbarista

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg