Tull og fjas i inneværet..

I dag har det regnet nesten hele tida. 
Hva er vel bedre da enn å dra på shopping?

Jeg kjøpte ikke noe mer enn sminkefjerne-servietter, men det var ikke fordi jeg ikke SÅ etter noe annet. Men bare fant ikke noe verdt å kjøpe. Jeg har sikkert mer enn nok, så derfor…

Men koselig skravling, latter, smoothie og kaffe ble det med Karidansen. Mye tull og fjas når bilder skal tas..

 

 

 

 

Inn til vi fant igjen våre FINE ansikter 😀 

 

 

 

 

En riktig så god lørdag spør du meg! Se Karidansens enda rarere bilder ved å trykke på linken 😀 

 

 

 

#lørdagsfjas

9 kommentarer
    1. Noen dager går en del av dagen på tverke som sånn i går. Men jeg prøver i dag igjen selv om det tar tid og penger. Moro når man kan handle litt. Så jeg fikk kjøpt meg litt klær som jeg trenger. Noen bukser, skjorter og litt sånn. Det er sjelden jeg skaffer meg noe nytt så dett var godt. I dag skal jeg på farten igjen. Men nå starter snart 3 uker med buss for tog mellom Drammen og Asker, er vel fare for andre strekninger også. Det blir kø og forsinkelser men det er nesten blitt en tradisjon på denne tiden av året. Fine bilder av to fine damer. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg