Tull og fjas- og en liten påminnelse..

 

 

Humor er viktig i mange sammenhenger. Kanskje til og med i ALLE sammenhenger. 
Mulig man kan kalle det DÅRLIG humor, altså for NOEN… Men litt tull og fjas er i alle fall bra nok for å få MEG til å kose meg. En kollega  utfordret meg til at vi kunne gjøre litt TULL på et digitalt møte av det LITT mer formelle slaget i dag…

Jeg jobber i et system som er ganske stort etter hvert, og mange av mine kolleger sitter ikke i samme lokaler som oss. Så for meg var det altså mange ukjente ansikter på dette digitale møtet. Så lenge kollegaen ble med på fjaset var det så klart HELT greit for meg 😀 

Som sagt så gjort. Vi dukket opp på hver vår skjerm, med litt underlige parykker etter en pause. Gjorde ikke noe mer nummer ut av det enn å bare sitte der, for å se om noen la merke til det. Og det gjorde de…. Litt smil og latter. Og for OSS var det i alle fall gøy. 😀

 

 

 

Og SÅ en liten påminnelse….

Minner også om at du kan være med i min lille utfordring, med å tegne meg. Mange har allerede gjort det, faktisk 7 stykker. Men hadde vært moro med flere, siden jeg skal ha utstilling i “Galleri Frodith” til slutt. 🙂 
Her er utfordringen slik jeg la den ut forrige lørdag: 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da :-D) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

Vil du se hva de andre har tegnet? Hvis du går inn på linkene under finner du de morsomme og fine tegningene: 

 

Natheless

 Zoetic World

Mette

Vera Lynn 

Lene 

 Fullstendigkaos 

Bunnytrash

 

 

 

Så: Kommer det en tegning fra DEG da?? 😀 

 

 

 

#tegneutfordring

 

 

8 kommentarer
    1. Herlig at dere gjorde det! Godt å få fram smilene til andre, og det er ikke mange som tør å gjøre sånt. Skulle vært mange flere 😉 🙂 Jeg har tenkt og hatt lyst til å tegne deg, men ikke hverken hatt tid, overskudd eller turt. 😀

    2. Det er sånn det burde være på jobben, ikke hele tiden men innimellom. Vi hadde det litt sånn tidligere, men nå er det så stivt og trist. Ikke bare nå, men det var sånn før pandemien også. Savner det. Dere er jo så kule, og ingen tvil om at dere har det morro 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg