Tusen takk til alle med “fargepenslene”!!

 

Jeg ville bare takke alle for den herlig oppslutningen på Frodiths Fargeutfordring. Det er så gøy å sette i gang fjas og moro her inne, for det er alltid så mange som blir med. Så også denne gangen <3

Det er mange av de “vanlige” som blir med, men det kommer også noen nye til og det er så moro 🙂 

I dag, på siste dagen, så kom en liten “luring” som ikke har hatt tid før, da han har vært på reise. Han svikter ALDRI. Og det er Dedicat!

 

 

 

Han har skrevet dikt og lagt ut bilde, som løser fargeutfordringen på en helt egen måte. Gå inne og se og les. Dedicat er en herlig kar, som jeg har kjent i årevis her inne.  Tusen takk Dedicat, for at du ikke “sviktet” denne gangen heller 🙂

Resten av alle som var med er på listen under her. De laget herlig fargesprell uken i gjennom. Det så ut som en maler-palett over hele blogg.no.


Tusen takk for at dere ble med alle sammen!!

 

frihluftsheid.blogg.no

veralynn.blogg.no

happy.blogg.no

utifrliuft.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

kariengesvik.blogg.no

zoeticworld.blogg.no

natheless.blogg.no

heidisverden.blogg.no

bforb.blogg.no

gryende.blogg.no

livetmedvesla.blogg.no

bunny.blogg.no

sognafaret.blogspot.com

evaswindow.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

Dixierose.blogg.no

 

Jeg snakket om å ha utstilling i “Galleri Frodith”. Men jeg er ikke så sikker på jeg rekker det. Jeg skal nemlig på tur igjen allerede på torsdag. Så mulig galleriet må åpne igjen ved en ANNEN anledning 🙂

 

#takk

12 kommentarer
    1. Veldig kjekt å være med, og like kjekt å suse innom andre som var med, og se på deres løsninger.
      Og nå skal du ikke stresse, men bare kose deg. Nyt dine dager på tur. Og så ser du om du orker å ordne utstilling en gang når du er tilbake. Viktigst er at du nå koser deg der du er ♥ Klem

    2. Veldig moro at så mange ble med! 😀 Jeg har vært innom flere og kikket, og mange flotte bidrag! 👏Dedicat hadde en god løsning altså.👍 Ha en fortsatt fin mandag! 🥰

    3. Kjempeflotte bidrag du har fått inn, og moro å se hvordan folk har brukt kreativiteten sin 😊 Moro med slike utfordringer, for du oppmuntrer jo oss til å ta bilder, og ikke minst være kreative 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Det var veldig artig å få en slik utfordring igjen, og jeg ser at det er noen jeg ikke har fått vært innom og kikket. 🙂 Takk for utfordringen, og galleriet kommer når og om du får tid. 😀 God mandag! Klem <3

    5. Æsj, jeg har falt ut fra lista, men tusen takk for at jeg fikk være med på fargeklattinga! 🤗
      Det er du som bestemmer om og når galleriet åpner! 😀

    6. Herligheten så mange som har vært med ja!! Og Dedicat som hoppet inn siste dagen 😀 Fantastsik 🙂
      Et herlig engasjement over hele lista 🙂
      Tusen takk til deg som engasjerte oss 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg