Velkommen til kaffe på “Det glade hjørnet”

 

Ja, velkommen skal du være, til min lille digitale cafè: “Det glade hjørnet”. Som du ser er det ny-åpnet her, og det er mange ledige stoler.
Her kommer jeg til å servere rykende, ferske digital-muffins og kanskje en og annen “selvbakt” kake, fra “Frodiths Bakeri”. Du som har kjent meg en stund vet jo at jeg har både “Galleri Frodith” til Peter Pan-utstillinger og andre utstillinger og moteshow av ymse slag…

 

 

 

 

 

 

 Jeg har “Frodiths Avis” til viktige nyheter i bloggverdenen …

 

 

…og nå skjønte jeg vi trengte en liten kose-kafè. Altså “Det glade hjørnet”

 

 

Her skal vi fokusere på hyggelige ting. Og siden vi trenger å sette fokus på hyggelige ting HVER DAG i disse tider, så regner jeg med å holde åpent hver dag. Åpningstiden vil kanskje variere, for noen, men jeg setter nøkkelen i døra i 19-20 tida for å slippe inn folk 😉

 

Hva gjør vi på denne kafeen?
Jo…vi forteller hverandre om i det minste EN hyggelig ting man har opplevd i løpet av dagen

 

I dag har jeg så langt hatt 3 hyggelige opplevelser:

-Jeg hadde en fin time med fjernundervisning  med elevene (selv om den andre timen ikke funket SÅ godt)

-Jeg fikk is av kollegaen min (se innlegget HER)

-Jeg kom hjem til verdens beste Hr Frodith, og det er alltid koselig <3

 

 

Så velkommen inn og sett deg ned! Og fortell meg: Hva har du opplevd av hyggelig(e) ting i dag?

 

 

#cafe #hygge 

18 kommentarer
    1. god morgen,dette var en koslig cafe å komme til og en muffins smaker alltid godt :=) i går var foten min såpass god att jeg fikk en skikkelig utmarkstur i godt vær og da jeg kom hjem kunne jeg konstantere att den første ramsløken hadde dukket opp,skikkelig glede å oppdage :=)
      I dag regner det,men jeg skal kose meg på trening og tenke att foten blir bedre for hver gang jeg er der og trener styrke.
      Mannen min skulle på et møte i dag,dermed fikk han en fridag fra jobben,noe som gjorde att vi kunne ligge litt frampå før vi stod opp,det var riktig så koslig sånn midt i veka :=)

    2. For en fin kafé du har åpnet.. denne likte jeg😃 Kommer til å stikke ofte innom her ❤
      Mange her ved bordene vet vel kanskje at dagen min ble helt topp i går. Da det dalte fargerike garnnøster ned i postkassa mi, fra Solliv😍
      Takk for nydelig kaffe og kake😃 Det smakte!

      1. Ååå, tenker du ble glad da ja 🙂 Sånne ting er viktige saker i hverdagen. Litt snop her og der. Kommer til å rulle etterhvert jeg men, her innhalerer jeg både kokosboller og sjokolade hver dag 😮 😀 Mega-klemmer <3

      1. Så bra med både fin jobb-dag og druer 🙂 Sånn skal en dag være 🙂 Og ja, må ha en sånn daglig dose med pluss-fokus nå 🙂 God klem <3

    3. En sånn kafè man blir glad av å se. Så kos. Og tenk, jeg spiste akkurat en av skjokoladetertene “dine” de med salt karamell 🙂 I dag har jeg hatt en fin dag sammen med kollegene mine. God stemning, tross spriting, vasking og korona-frykt. Laget et innlegg jeg ble glad av på min egen blogg, gått deilig tur på fjellet med Bonnie, og komponert en god middag. Takk for kaffen, det var koselig 🙂

      1. Ååå, du hadde masse koselig. Jeg må komme en tur snart 🙂 Jeg så du hadde laget MINE terter igjen, deilige altså. De beste jeg har smakt. Ja, jeg har også fine dager på jobb, glemmer litt de ekle grå sommerfuglene som dukker opp i mage-regionen av og til når vi er på jobb. Vi spriter og vasker og står på vi også, og en del snakk, men også om en del annet 🙂 Og koselig innlegg du hadde 🙂 Klemmer og takk for kaffe-besøket 🙂 I morgen blir det nok kake også 🙂

    4. Så koselig! Jeg fikk et bilde av svigermor på mobilen av sokker som hun ønsker seg, og med litt «knot» så ser det ut til at jeg klarer å strikke disse selv om jeg ikke har originalmønster. Så gøy å få en sånn utfordring. Håper jeg blir ferdig før bursdagen hennes i slutten av måneden. Dette er det gøyeste jeg har gjort nå i kveld.
      Jeg kommer innom igjen flere dager 🙂 Klem <3

      1. Så gøy å få til en sånn strikk 🙂 Du er jo god på det da 🙂 Og du er kjapp når du begynner også mener jeg å huske 🙂 Kos du kommer innom. Her blir det kos, kveld etter kveld. Og lover litt kake også snart 🙂 Klemmer <3

    5. Å så koselig med en kafe! Jeg har jobbet masse og tungt idag, men har iallfall fått noen koselige og gode tilbakemeldinger på at ting jeg har gjort tidligere har vært bra! Det er viktig! Klem – og takk for kaffen! <3

      1. Så koselig du fikk tilbakemeldinger, sånne ting er gull verdt i travle dager 🙂 Og nå skal du få en hyggelig ting til: Jeg synes du er topp, og håper vi kan treffes igjen snart. Kanskje til sommeren en gang 🙂 Klem <3

    6. Jaa! Jeg vil være med på denne cafeen! Det trenger vi såvisst nå! Jeg har kost meg på bloggen idag, og jeg oppdaget at jeg hadde klartmå dra med meg hjem oreokjekseske med julenisse på uten å se det. Så jeg har fliret litt over å nesten få julestemning idag, og godt med kjeks <3

      1. Så bra du har kost deg på bloggen. OG fått kjeks med jul på 😀 Herlig!! Små ting som kan få fliret på glid 🙂 Sender over en stor klem også, en med smil i 🙂

    7. Så koselig. En sånn kafe liker jeg. Jeg tar gjerne en kake! Hva jeg har opplevd i dag?
      Fikk kokosboller til kaffen min, malte noe jeg ble veldig fornøyd med og koser meg med strikking fordi det regner ute. Klemsiklem 🙂

      1. Så koselig <3 Fine ting som har vært i dagen din. Det er jo alltid noe av hvert slag, selv i disse rare tider 🙂 Mye koselig også <3 Strikking og maling setter en spiss på dagen. Og kokosboller så klart 🙂 Klemsiklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg