En vakker sommerdag!

 

Når livet er litt “rart”, eller rettere sagt egentlig hele verden er litt rar, må man gjøre ting som lager hverdagen bittelitt hyggeligere i det minste. I dag tok jeg og nåværende bestis på jobben en tur ut i det deilige været, for å kose oss med en is. Svetten haglet så det var jo helt nødvedig kan du vel forstå?! 

 

Jeg ble til og med påspandert i dag. Ikke rart jeg var glad. Og den isen er SÅ god!! Sånt kan man like på en vakker sommerdag 😀

 

 

 

 

 

NOEN har det LITT travelt med å få av papiret. Jeg nevner ikke navn… Nå er isen vel fortært og da er det bare for kokosbollene i kjøleskapet å “be om nåde” i kveld. Jeg gir meg nemlig ikke SÅ lett når det gjelder søtsaker… 

 

#is #glede #søtsaker #jobb

7 kommentarer
    1. is må være lov ja,godt å kose seg,men det ser no ikke helt ut som en sommerdag da med hettet godt festet på hode hi hi ,men pytt har det noe å si da ? tror ikke det nei,ha en fin kveld,skal kose meg med en kokkosbolle i kveld jeg også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg