Venner- hvor ville jeg vært uten liksom?

 

Vennskap er for meg noe av det som gjør livet verdt å leve. 
De vennene jeg har er GODE venner. Jeg sparer ikke så mye på Facebook-venner og sånt… selv om de er hyggelige de også. Men vennene som er der og stiller opp, BÅDE i sorg og i glede, de betyr all verden spør du meg. 
Og spør du ikke, skal du få vite det likevel..

En av de beste vennene mine er min søster. VI er jo født i samme familie, så det er helt naturlig tenker du kanskje. Men ikke alle i familie er gode venner. Så jeg og min søster har VALGT hverandre som venner i tillegg. Fordi vi LIKER hverandre veldig godt. Er glad i hverandre. Trives sammen. 

Du har også sett en del av de andre vennene mine. Jeg presenterer de av og til her på bloggen. På turer, på kafe osv. 

Akkurat i dag handler det om Karidansen. Vi skal treffes etterpå, og det er et par uker siden sist. Jeg gleder meg! 🙂 
Hun er vel en av de sist “ankomne” av vennene mine der ute i den “virkelige verden”. Men vi har på kort tid fått et veldig godt vennskap. Vi har vært gjennom både utrolig morsomme, nære, rare OG triste perioder sammen. Sånt blir det godt vennskap av. 

Vi er ikke alltid enig om ALT, (selv om vi er ganske like i mye), og kan ta en diskusjon innimellom hvis det må til. Men det kan man med venner. Som de fleste også kan med familien. 

“Venner er den familien man velger selv” er det noen som har sagt. Og det er et godt uttrykk.  Jeg ville ikke for alt i verden “byttet bort” min egen familie. De er GULL!! Men det er fint med en litt “utvidet” familie synes jeg  🙂 

Hva ville jeg gjort uten alle disse fine stundene med Karidansen for eksempel?

 

 

Både i glede, tull og fjas…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og i litt mer hverdagslige, seriøse og nære situasjoner

 

 

 

 

 

I dag blir det tur i regnvær tror jeg. 
Men hva gjør det. Vi tåler litt regnvær vi, både fysisk og i litt mer overført betydning 😉

 

 

#vennskap

22 kommentarer

Siste innlegg