Yo! Om å kjøpe seg litt lykke og sånn..

 

Hvem sier man ikke kan kjøpe seg litt lykke?
Av og til er det AKKURAT det man kan.

Joda…muligens ganske overfladisk…
Joda… muligens ganske kortvarig.. MEN… likevel, en smule glede for en kort stund da 😀

 

 

YO!! Akkurat! Kjøpt meg en hettegenser vøttø!! Akkurat som om jeg kom rett fra “hooden”. Mangler bare saggebuksa..Eller den har jeg jo også egentlig… Inne på rommet mitt… 

 

 

 

En nydelig farge, og på salg.  Så hvem kunne motstå fristelsen??  Ikke jeg i alle fall.

 

 

Jeg blir glad av farger! Jeg blir glad av å se at jeg blir litt fin og fresh. Så da unner jeg meg litt kjøpt lykke innimellom 🙂 

 

 

Tror du lykke kan kjøpes for penger? 😉

 

 

 

#shopping #farger #klær #lykke

12 kommentarer
    1. Jaaa… noe lykke kan kjøpes for penger – den store sprudlende nå-trenger-jeg-å-muntres-litt-ekstra-opp-lykken kan kjøpes! Den andre store lykken er det livet som gir! klemmer <3

    2. Nydelig farge! Jo, av og til kan kan kjøpe seg lykke. En fin genser kan man bruke mange ganger, så da blir det stadig gjentagende lykkefølelse!😉

    3. Så fin og helt i fargen din! 😍 Junior på 10 er også glad i hettegensere, – myke, gode og varme. Man blir glad av å kjøpe seg noe nytt, og spesielt når man attpåtil har gjort et kupp på salg!

      1. Lenge siden jeg hadde hettegenser 🙂 Dette var så billig og akkurat min farge, så nå bare tok jeg den 🙂 199 kr 🙂 Stor og god 🙂

    4. Fin genser i yndlingsfargen min jo! 🙂 Jepp, jeg er helt overbevist om at lykke kan kjøpes for penger. Vet alt om det. For da pengene slutta å flomme inn på kontoen som de gjorde før så ble alt litt mørkere og tristere. Sånn er det bare. Mye blir enklere om en har litt mer enn en egentlig trenger. Kjøpt lykke varer ikke så lenge, som du sier, men da kan en jo bare kjøpe litt mer etterpå. Om en har råd vel og merke.

      Har kjøpt meg litt lykke i dag jeg også. Hele 129 kroner brukte jeg på en pysj til halv pris. Siden jeg har dassa rundt i den samme gamle pysjbuksa hele jula lissom. Og den er sikkert 8 år gammel! Trengte av avløser nå.

      1. Ja, jeg bruker også mye penger på pysjer. Jeg bruker det MYE hjemme her, så da må jeg jo være LITT fin også. Særlig nå som jeg har vært syk hele tida, klart jeg skal være litt fin for det 😀 Jeg har mye deilig kosetøy alstå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg