Frodith finner flyten… ;-)

Feiende fin ferie faktisk 🙂

Frøken Frodith finner fullstendig ferieformen:

-forsovet flere frokoster….

-flakset og fløyet fra frokosttid,  

-fortært fint FÔR,

-foreviget fine folk og farger på filmrullen,

-fått fullt fokus på ferie, fri og freske fraspark

 

 

Fin FØR-fredag …. 

først frokost…. før feiende fart fremover….

finne Frøken F,  for formiddagsmat,  fjas og fliring…

fortære fantastisk fin favorittmat og fortelle fleiper…

 

Feiende fin ferie og FØR-fredag…

 

Har du noe hyggelig på programmet i dag?

Jeg treffer Frøken F som du forstår 😉

 

 

 

32 kommentarer
    1. muumimamma: Ja, det er kos å møte nye folk 🙂 De kafetreffene dine høres jo fine ut da 🙂 Det var veldig kos med Frøken F i dag .-)

    2. Min matgale verden: Hi-hi,ja måtte prøve meg på et f-innlegg når jeg skulle treffe frøken F 😀 Kjempkos. Ja, jeg må jo prøve å komme til Bergen en gang også 🙂 snart… 🙂 I morgen er jeg Diva-Frodith på Spa! Jess!! 🙂 klemmernestenflat <3

    3. Helge: Ja, det var kjempekos 🙂 Salat og iste på menyen 😀 Og det gikk fint på en lille-fredag også 😀 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Her snør det igjen, men den er nok borte i morgen 🙂

    4. Fælt at dere ikke kunne møtes i morgen fredag for da kunne du lagt til en F til. Men det var sikkert koslig det. Friske forfriskninger på en formiddag lar seg høre.

    5. Engla: Vi har kost oss, veldig flott jente 🙂 Mye moro og fine samtaler 🙂 Jeg nyter ferien SÅÅÅ veldig og i morgen blir det SPA 🙂 hele helga 🙂 Nå blir det pizza her 🙂 Stoor klem tilbake <3 Håper du er i fin form snart 🙂

    6. frustrertfrueihouston: Herlige f-svar fra deg 😀 Hi-hi, vi lo godt, jeg leste det for henne da den dukket opp. Mange gode skravletimer, superkos, frøken F er flott 🙂 I morgen er nesa mot Sverige, pakker her nå 🙂 Klemmer <3

    7. ladyaugust: Hei på deg søs 🙂 Har kost meg kjempemye, her gikk skravla i timer uten stopp, og det gjorde det hos Frøken F også 😀 Superkoselig treff 🙂 Klemmerivei <3

    8. Fru Stussli: Du tror vel ikke at jeg er bare LITT nysgjerrig nå…? 😀 på dine harehoppende planer? VEEEELDIG nysgjerrig!! Kos deg med sykling og hopping, jeg på kafe med frøken F 😉 Stor klem <3

    9. eljos: Ja, koser meg som oftest 🙂 Hvilket bilde/tegning har du lånt? 🙂 helt koselig det, bare lån i vei, bare nysgjerrig på hvilket 😀 Ha en fin dag 🙂

    10. Susns sang og smurferi, fjoll : Ja, jeg tegner selv, med pekefingeren på museplata på laptopen. I Paint-programmet 🙂 Koselig at du liker dem. Jeg liker å tegne til innleggene mine, passer bra liksom 🙂

    11. Hahaha Fru Stussli har planer om å sykle litt i sveit åsså har hun noen hare-hoppende-planer også!
      Store glade klemmer!
      Kose deg max, med en fortryllende dag med fin folk og fortreffelig fin mat 😀

    12. du får da kose deg masse, og de gjør du jo uansett hvor du er. Jeg har lånt en tegning av deg igjen, men den er merket og linket til bloggen din så jeg håper det er i orden?

    13. Duuu 😀 ..har lurt på en ting…
      Tegner du tegningene selv eller ? De er jo såå mosomme.. 😀
      Kos deg idag. Jeg har flere kosesegmuligheter og velger nok 2 av dem. 😉
      nyter resten av kaffen jeg fikk på sengen av min elskverdige 10 åring. <3 Da vet hun at jeg står opp...

    14. miastorp: Jepp, her skal det flakses i massevis 😀 Blir ikke noe flaksing på deg nå? Påske neste? 🙂 Nå blir det SOL Mia! Se ut vinduet 🙂 VÅR! 🙂 klem <3

    15. Det tar alltid litt tid å finne flyten så det er godt å høre at du nå flakser fritt. Det er jo ennå noen dager til å nyte friheten. Kos deg og fly høyt og fritt og hit og dit <3

    16. ritahobbyfoto: Takk-takk 🙂 Ja, snart er det sktriskjorta igjen… og jeg vet det… derfor nytes det for fullt her nå 😀 Men ikke lenge til påske heller 😀 Ha en fin dag du også 🙂 Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg