Allikevel :-) Natheless <3

Her er en dame jeg ikke har kjent SÅÅÅ veldig lenge. Hun dukket opp på bloggen min rundt adventstider. Men det jeg har kjent til henne så langt er herlig og positivt. Hun skrev nydelige små kapitler om nisser og rever i advent. Jeg gledet meg til hver dag jeg skulle inn å lese fortsettelsen. Natheless er forfatter, og skriver også for ukeblader innimellom. Historiene i advent, på bloggen,  var prydet med morsomme fotoer som hun hadde laget for å illustrere historiene.

Hun er også en solstråle i mine øyne. Hun koser seg med å gå på tur, alene eller med noen i familien. Hun VET å kose seg på en måte…uansett hva hun gjør tror jeg. Ute eller inne, hun gjør dagene sine fine… Det virker som hun koser seg i eget selskap, og med seg selv. Og SÅNT liker jeg.

I tillegg er hun en kjempkos bloggvenn. Hun er alltid innom med en koselig kommentar, og bruker tid når hun er på besøk. Det føles som hun gir mye av seg selv, så man møter et menneske som er godt å kjenne, når man kommer inn i en samtale med henne 🙂

 Hvis hun skal reise noe sted, kan hun gjerne reise til et varmt sted, men landet vårt beskriver hun som en perle, og ser gjerne litt av det også.. Hun er glad i å se filmer med mening, men også gjerne litt morsomme og søte filmer. Natheless liker fargen lilla…ELLER svar og hvitt også. 

Hun er super -kreativ, og elsker å male, tegne, skrive, drive med keramikk, håndarbeid , matlaging og foto. Og jeg har sett mye fine ting hun har laget på bloggen sin. Og nå har jeg stjålet dem for å vise deg :

Tenk å lage så mye fint i keramikk da <3

Bildene hennes er med i utstillinger og alt 🙂

 

Og det er ikke en ting hun ikke kan!! Hun er rå på foto også

Herlige bilder uansett årstid <3

 

Og i dag har hun bursdag!!!

Gratulerer så masse med dagen Natheless <3

Det har vært en glede å få deg som bloggvenn. Du tilfører bloggverdenen noe nytt, i mine øyne hvertfall <3 Noe kreativt på en litt annen måte. Vanskelig å beskrive det akkurat, men du har noe eget, som jeg liker godt 🙂 Glad du har blitt min bloggvenn <3

Kos deg med dagen i dag, og ta deg et stykke kake <3 Den er nybakt og alt 😉

 

 

 

Og så håper jeg du tilgir den grove stjælinga av bilder, men det er bare for å få fram litt ekstra hvem du er!! 🙂

Klemmer bursdagsklemmer <3

 

Kjenner du Natheless?

Ta deg en tur 🙂

 

 

 

 

 

#bursdagsinnlegg #bloggvenn #blogganbefaling
31 kommentarer
    1. karidansen: Moro at du har fartet rundt på bloggen min 😀 og blitt kjent 🙂 Nei jeg vet du ikke er slarvete, litt sunn nysgjerrighet er bare bra 🙂

    2. Ja, nå har jeg jo snust rundt på bloggen din for å finne ut hvem de “ukjente” personene på tegningene er, og da kom jeg over dette! Kjenner jo til trivelige natheless, så da måtte jeg lese ! Jeg tar meg forresten noen turer innom gamle innlegg hos flere av dere som har blogget lenger enn meg, for jeg er nysgjerrig på mennesker. Ikke på en sånn “slarvete” måte. Det er mer på en sånn undrende…. “bli kjent”måte. 😀

    3. karidansen: Oi, det var et gammelt innlegg ja 😀 Men moro å få skrevet litt om de forskjellige her inne 🙂 Og at noen finner dem også litt sånn etterpå 🙂

    4. Oi! Jeg er venn med henne, og visste at hun hadde talenter, men nå ble jeg litt “satt ut”. Så nydelige malerier og keramikkprodukter! Wow. Flott at du lager slike blogginnlegg som gjør at vi blir kjent med hverandre på nye måter! 😀

    5. Hekleri og Ra: Her hos meg er det bursdagsinnlegg, så sant jeg har fått snusen i bursdagene til folk, og det sikrer jeg meg med jevne mellomrom 😉 Ja, ta deg en tur til henne, en feiende flott personlighet <3 🙂 Ha en fin søndag du også 🙂

    6. For en hyggelig bursdagshilsen til en bloggvenninne 🙂 Har ikke hørt om henne, men her var det mye flott! Spørs om jeg må ta meg en tur 🙂
      Ha en flott søndag!

    7. Elin Slåen: Ja, ikke sant 🙂 Jeg liker bloggen hennes hvertfall 🙂 For hun virker så ekte på en måte 🙂 Og har så mye fine hobbyer og lager så mye fint 🙂

    8. cuskima: Ja, hun er veldig kreativ, lager og skriver masse fint, og får til det meste hun gjør, utifra det JEG kan se hvertfall 🙂 Ha en superfin kveld selv <3 klemmer <3

    9. natheless: Så fint at du rødmet litt i dag, det var hyggelig 🙂 Da skjønner jeg at det varmet litt 🙂 Og det er sant det jeg har skrevet, du har noe eget, og en fin stil på bloggen din. Har ikke kjent deg så lenge, men det er en av bloggene jeg koser meg med å komme inn på hver dag <3 Klem

    10. supermasse gratulerer til Bursdagsbarnet 🙂 Eg kjenner henne ikkje,men tror eg har sett navnet hennes i kommentarfelt hos deg 🙂
      Veldig kreativ ja!
      ha en super dag fine frodithen <3
      klemmeting<3

    11. Hoppla, det var litt av et innlegg. Rødmer helt her og jeg som vanligvis ikke gjør det. Tusen millioner takk for et sånt innelegg på fødselsdagen min. Du sprer om deg med varme og glede. Setter pris på deg.Her skal dagen nytes med både kake, besøk og kaffe.Du er unik!!!! Klem 🙂

    12. Gratulerer til Natheless <3..jeg har henne jo som bloggvenn og det er jeg glad for..for det er en koselig og inspirerenede blogg..med flotte bilder og tekster ..:) Klem til dere begge fra meg<3

    13. ladyaugust: Ja, fin kunstner og bursdag i dag 🙂 Og jeg har stjålet bilder grovt for å vise henne fram 🙂 Gratulerer til henne og ha en strålende dag søs <3klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg