Når Frodithen er på farten…. kommer ideene sprettende…;-) (avsløringen)

Ja…du husker vel jeg hadde noe på gang? Noe som skulle avsløres mandagen? Vel, her kommer det 😉

Nå har det seg sånn at jeg er stadig på farten med jobb denne høsten…Og når jeg spretter av gårde hit og dit…og beina går riktig så fort…nesten som trommestikker…. da spretter det litt på “innsiden” også.. Av og til kommer ideene altså sprettende i takt med føttene som løper hit og dit…

Nå skal jeg altså ut å farte igjen, i jobb-sammenheng. Og blir ikke hjemme med min pc og tøyrottene mine på sofakanten..Neida, jeg skal bedrive tegnspråk døgnet rundt fram til fredag, langt fra kjent og kjært.. MEN, moro blir det sikkert, og blogge skal jeg uansett… 

Nå får jeg nok LITT knapt med tid, så det er HER det lure kommer inn…

Jeg har så klart en CHALLENGE på gang igjen. En FOTO-challenge til DEG og de andre.

 Det er IKKE en konkurranse, det blir ingen premier, men en utfordring til alle som vil være med. Bare fordi det er MORO. 

Her er 5-dagers utfordringen, og du tolker stikkordene og løser oppgaven hvordan du vil. Med eller uten tekst til.  Du legger ut fotoene på egen blogg 🙂

Jeg begynner selv i innlegget etter dette.

Legg altså ut et foto som tolker stikkordet: EN…på første dagen, TO på den andre dagen osv.. 

 

Blir du med? Sjekk ut min første tolkning  om du lurer mer 😉

 

#fotochallenge fotoutfordring #femdagersutfordring

 

17 kommentarer
    1. Så kjekt med en fotoutfordring 🙂 Hadde formen vært bedre, skulle jeg blitt med. Men kropp og hode jobber ikke helt sammen nå for tiden, så denne må jeg dessverre stå over, selv om den hadde passet meg helt perfekt i utgangspunktet 🙂
      Og travelt for deg også, flinke du 🙂 Ha en god uke, og ser at mange er med på utordringen, så da får du mange flotte resultater å kikke på etterhvert 🙂
      God klem <3

    2. Det var en morsom challenge, men tror jeg står over denne uken. Det er så mye styr rundt disse veggdyrene med nedpakking av leiligheten, reising frem og tilbake til hotellet på Fornebu for å sove og jobb ved siden av. Så jeg tror det blir knapt med tid denne uka, men lykke til, jeg gleder meg til å se resultatet!
      Og kos deg på jobbtur! 🙂

    3. Klart jeg blir med! Må bare lage ferdig en kakebunn nå i kveld, og litt småting. Det nærmer seg 26 års bursdag her i huset, så da må jo mor lage kake. Jeg får tenke litt på tallene mens jeg jobber. Dette blir gøy! Stor klem <3

    4. Oi- dette var hjernetrim på en mandag! Ha ha 😀 Men så gøy! Jeg skal nok få til å være med, men trur jeg må ta “dobbelt” innlegg i morgen, for i dag orker jeg ikke så mye mer enn å bare puste 😛 Var ikke hjemme føre syv fra jobb i dag, så jeg orker nesten ikke å tenke 😛

    5. Jeg er med og har allerede levert første bidrag 🙂 Artig og bli utfordret litt i hverdagen. Om jeg ikke får tid til og gå ut å fotografere, så har jeg da alltids et lager med bilder å hente fra 😉

    6. Festlig! Ja, den kan jeg vel forsøke å rekke på en, to, tre!!!Festlig du! Ha en fin arbeidsuke. Vi får visst brukt fingrene begge to de nærmeste dagene! Klemsiklem til deg på farten!

    7. Flott!!! Jeg blir med ja 🙂 Har satt mitt speilreflekskamera på ladding og det var FØR jeg las dette 🙂 hehe Spennende !
      Lykke til og god reise med jobb 🙂

    8. Så gøy da, – gleder meg til å titte innom de andre i bloggblokken din og se deres tolkning!👍 Jeg skriver min tolkning i kommentarfeltet ditt, litt for hver dag.💕

    9. Ojda, så det var det du pønsket på altså. Ikke dumt! Nå har jeg allerede postet Knerten jeg, og han er jo ene og alene der oppe på fjellet, så da blir han min nummer en, enda jeg ikke visste om det! I kveld reiser jeg på hytta, og der skal vi jo være sammen vi to…. God tur på tur, håper det blir lærerikt og inspirerende, at de har gode senger og ekstra god mat til deg 🙂 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg