Julejenter <3

Selv om det snart er jul, og fokuset for de fleste av oss går EN retning…så er det likevel noen som faktisk har et LITT annet fokus også. Og det er to jule -jenter som har BURSDAG..

Nå går det litt fort i svingene for meg om dagen, og disse to jentene har fått LAAANGT bursdagsinnlegg før, og de kan du lese HER. Så her kommer årets lille kortversjon:


Her er herlige Annebe!! 

Hun har jeg kjent hvertfall over et år her inne på blogg. Vakker på utsiden, og enda vakrere på innsiden. Hun virker på meg som en snill, lun, varm, godhjertet og rolig dame. Hun har glimt i øyet og beina plantet på jorda. Hun har et lett sinn virker det som, for hun klarer å finne det positive i hverdagen,  selv om livet slett ikke har vært så lett siste årene.

Annebe er fin og nær, på en litt forsiktig måte. Og hun har blitt en av de jeg kjenner et bånd til her inne. Hun bør du besøke om du ikke allerede har gjort det 🙂

Kjære Annebe. Gratulerer så masse med dagen!

Jeg er kjempeglad vi har blitt bloggvenner. Og jeg håper vi treffes en gang.

Kos deg masse med dagen din. Bursdagklemmer fra meg <3

 

 
Og her er Karenmarenmette. Hun og Annebe er ikke helt ulike. Litt stillferdige og søte begge to. Men Karenmarenmette er i tillegg til å være beskjeden, snill og blid, en skikkelig filosof. Hun funderer og filosoferer over livets små underfundigheter, og Karenmarenmette liker å skrive om dette på bloggen sin. Nå om dagen er hun opptatt med å være mamma, da de var så heldige å fikk bli fosterforeldre. Og ingen har vel ønsket det mer enn Karen, å bli mor, så det er kjempekos <3 Ta deg en tur inn til henne.

Kjære Karenmarenmette

Grautlerer masse med dagen. Håper den blir fin med den lille familien din.

Og at du er i gang med juleforberedelser i tillegg til bursdagssaker. 

Er så glad på dine vegne! Ha en fin dag <3 Klemmer bursdagsklemmer <3

 

Og til dere nisse-jenter, dere får gjenbrukskake, og den smaker garantert like godt 😉

 

 

Kjenner du disse to nissejentene?

 

 

PS. Julekalenderinnlegget kommer som vanlig kl 07:00 😉

 

 

:#bursdagsinnlegg #desemberbursdag #annebe #karenmarenmette

15 kommentarer
    1. Så flott bursdagsinnlegg til to flotte jenter og blogger jeg har lest siden de begynte å blogge :).
      Gratulerer med gårsdagen til begge to!
      (fra både passion4lifeandtravel og passion4therapy= Mette)

    2. Kjenner annebe, hun var faktisk min første følger…:) Flotte bursdagshilsner du laget til de.
      jeg skal stikke innom hun som heter karenmarenmette…

    3. supermasse gratulerer til begge to….nå er eg flau her eg har jo glemt hele bursdagsgreiene.egentlig visste eg jo dette….må ordnes i……<3<3<3

    4. Gratulerer med dagen til begge de fine desember-jentene. Annebe er jeg kjent med på bloggen, mens Karenmarenmette hadde jeg glemt litt bort. leste mye hos henne når jeg var i Houston, men etter bloggnavnskifte, så har jeg ikke vært så mye innom der. Utrolig koselig at de har blitt fosterforeldre 🙂

    5. Flotte bursdagsinnlegg til begge jentene og Annebe kjenner jeg gjennom bloggen. Så masse gratulasjoner til dem begge to:-)))) Snill er du også frodith som husker på dine bloggvenner.-))

    6. Tusen takk snille deg…tenk å få sååååå mange hyggelige ord på bursdagen min, heldig som kjenner deg…og jeg kler jo så godt nisselue..hehe…elsker den tegningen 🙂 Håper også vi kan treffes en dag 🙂 Kake til frokost….nam 🙂 Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg