Året på blogg- noen tilbakeblikk ;-) – del 1

Når det nå nærmer seg slutten av 2015 synes jeg det er fint å kunne se litt tilbake på hva som skjedde. Det er mest bloggrelaterte hendelser, og andre mer private greier har jeg ikke tatt med..

Januar

….var kald og vakker

Februar


…hadde jeg “challenge-me”- på bloggen.. Jeg tok bilder på oppdrag fra leserne..

 


..hadde jeg karneval-opptog på bloggen, hvor mange av leserne mine var med i toget.. Her er fru Stussli.

 

..var jeg med i out-fit-konkurranse hos Fashi0ndoll.blogg.no for første gang i mitt liv. Og VANT, med hjemmeheklet tunika 🙂

 

Mars


..tok jeg mange bilder…

 

April


..fikk jeg gave av Karidansen.blogg.no i posten

 


Og her har jeg tegnet henne..

 

 

 


..fikk jeg kunst helt overraskende,  av Marianne Gudem, som er damen på bildet her… Fordi jeg hadde skrevet om henne på bloggen min en gang for et år siden..

 


Og dette er et av bildene..

 


..hadde jeg bursdag.. Og fikk denne av LadyAugust i bursdagsgave..

 


Og her er hun, bloggsøster og venn <3 Ladyaugust 🙂

 


…var jeg veldig mye sint pga naboen i etasjen over i gamle-leiligheten, og skulle i tillegg på russetreff den måneden, så jeg ble sinnarussen -2015

 


…var jeg enda mer sint pga naboen…og var redd jeg skulle FORBLI hun med hårrullene..

 

Juni


…flyttet vi inn i Frodiths Palass..

 

Juli


..dro jeg til Bergen for å treffe bloggvenner, og med i sekken var det noen som hadde sneket seg med…

Kjerstisandnes.blogg.no og Inneuteferdig.blogg.no satte veldig pris på det 😉

 


..jeg møtte Margarites.blogg.no også…

 


..og Cuskima og rottebabyene hennes… 

 


Og Morsmiddag.blogg.no var med den ene kvelden.. Til venstre..

 


…i slutten av juli kom Kjersti til meg 🙂 i palasset i Oslo..

 


..og vi tullet med å ta egge bilder til Elinslaaen.blogg.no sin egge-konkurranse..

 

Resten av bloggåret, kommer senere 🙂 Må dele opp litt..

 

Ha en fin dag <3

 

#blogg #bloggåret #tilbakeblikk

 

 

49 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Det var moro å sitte å se gjennom også, mye gøy bloggrelatert i året som gikk. Ellers også da, men det har jeg ikke skrevet så mye om.

    2. Kjempegøy med oppsummering! Det er nesten det beste med et nytt år, oppsummeringene av året som gikk til bloggerne jeg leser 😀 Du har både knipset og tegnet mange blinkskudd i året som har gått du, har glemt flere av disse tingene så det var et hyggelig gjensyn ^^

    3. nå har eg lest begge innleggene men skal fly på jobb og så til Hardanger…..for ett år og takk for at eg fikk dele det med deg <3 klemmetingene i haugevis takk for Det Gamle min venn <3<3<3

    4. Veronica S: Jeg skulle gjerne tatt med mye mer, da hadde jeg tatt med besøket hos KJersti, og bilde av det fine jeg fikk av deg osv .-) Ble litt sånn at jeg måtte plukke ut 🙂 Koselig år 🙂

    5. Søtmonsen ): Ja, det har vært et kos år på blogg, og ellers har det jo skjedd mye på privaten da, men synes litt bloggrelaterte ting var mest interessant for dere 🙂

    6. annebe: Tenk at vi har vært bloggvenner i snart to år da 🙂 Moro det 🙂 og nå er det snart tid for et treff UTE synes jeg 🙂 Sier fra når jeg er i Mjøndalen 😀

    7. fjellgeitbundingen: Litt forskjellig året 2015, mye endring i jobben ja.Og ikke vært så mye syk, men sliter med rygg og noe annet småtteri når stresset blir for stort…og stresset har vært på toppnivå dette halvåret. Ja, jeg synes stort sett livet generelt byr på mest bra 🙂 Og at det blir hva man gjør det til. Jobbsituasjonen min har vært litt sånn som jeg ikke liker, men tror det bedrer seg i 2016. Og året som kommer byr på reise, hvertfall EN, og jeg har planer for KROPPEN 😀 Får å ikke få så mye vondter i ryggen etc.. Så jeg er veldig KLAR 🙂

    8. Herlig oppsummering så langt, jeg liker så godt slike innlegg og dette var veldig koselig å bli tatt med på igjen, mye av dette husker jeg jo fra da jeg begynte å følge deg:) Gleder meg til ferden videre i 2016!

    9. I april har jeg blogge i to år..og det tok ikke så lang tid før vi ble kjent her .. Så til våren er det toårskubileum..hehe ..tida går :)))

    10. Flotte bilder 🙂 Fin oppsumering. Virker som et fint år når vi ser disse bildene, men hvordan var året 2015 egentlig? Hva rommet det? Vet det har vært omorganisering og en del sykdom også, men har jeg rett i at det er mest bra?

    11. TuridB: Fint om du føler du ER med på disse tingene 🙂 Mange har jo vært med direkte også 🙂 Så fint du fikk pakken din da 🙂 Ja, kan jo bli litt kaldt fremdeles 🙂 Ha en fin dag du også 🙂

    12. annebe: Ja, du kan jo mimre litt, for du har jo vært med på det meste 🙂 Og vi har jo faktisk vært bloggvenner et par år nå? Har vi ikke? 🙂 Klemmer til deg <3

    13. birdbay: Ja, har vært mye gøy på blogg 🙂 Har jo skjedd litt på privaten også da, men synes mest morsomt å dra fram ting som handler om blogg-ting, for da kjenner dere mer igjen også 🙂 Kommer mer senere, del 2 😀 Ha en flott dag du også .-) Klem <3

    14. Så flink du er til å dokumentere opplevelsene dine. Det er nesten som vi er med på alt det morsomme du lager til. Gleder meg til fortsettelsen. 🙂
      I dag var det pakke i posten, Tusen takk for den fine lua. den skal bli god å ha på når kulda setter inn her vest 🙂
      Ha en fin dag då du 🙂

    15. Flotte bilder og hyggelig å se..husker jo det meste når jeg ser det nå :)) Fine opplevelser med fine folk er bra :)) Klem og fin dag videre <3<3

    16. Eileen: Jeg kunne valgt mange ting for å henvise til deg egentlig, du har vært med på mye, og skriver spennende ting. Men jeg har nå valgt ut noe 🙂 Som betyr noe for meg 🙂

    17. Åh! no blei æ nysgjerri!
      Takk for d, e veldig gla for at æ traff dæ her inne.. Du e en virkelig humørspreder… Glede mæ te ett nytt bloggår me dæ!

    18. karidansen: Ja, nå har vi kjent hverandre et års tid snart, har vi ikke? 🙂 Takk i like måte 🙂 Koselig å ha deg som bloggvenn 🙂

    19. missmommy.blogg.no: Ja, mye morsomt på bloggfronten, jeg har jo en del andre ting også, men synes blogg-greier er mest morsomt for leserne 🙂

    20. Lithanna: Ja, koselig å se tilbake 🙂 Og mye med bloggfolk som er artig å se tilbake på. Privaten ellers er ikke så interessant for dere 😀

    21. Artig tilbakeblikk. Gjenkjenner det meste! Tenk – på denne tida i fjor ante jeg ikke hvem frodith var! Du har vært, og er, et hyggelig bekjentskap her på bloggen! Flotte konkurranser, artige tegninger og veldig dyktig til å fremheve andre! 🙂

    22. natheless: Ble en del bilder, så må ta en økt til 😀 Koselig å se alle som har hatt noe å si i livet mitt fra bloggverdenen. Alt livet utenom blogg er en annen sak, og den tar jeg ikke i denne omgang 😀 Klemmer <3

    23. For et herlig år du har hatt! Jeg satt å tenkte på det samme. Det er koselig å ta et lite tilbakeblikk. Ha en vakker dag og lykke til med fortsettelsen av din kavalkade.Klem 🙂

    24. ladyaugust: Ja, litt av et år, og litt gøy å se på bildene 🙂 Kake høres bra ut, det blir vel gulrot -kake? Du som var så sunn nå 😀 Her blir det ikke stort gjort, skal på landet i morgen igjen 🙂 Klemmersøsklemmen <3

    25. Det var litt av et år søs 😀 Masse som har skjedd men kanskje det beste at du fikk flyttet til et roligere sted <3 Det er kos med blogg for det blir jo nesten som ei dagbok over hva som skjer 🙂 Her skal det sveives i gang litt frokost, gooodklæmme <3 ..og lages en kake nyttårskake 😀 slurpings 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg