VANN!!

Jeg pilte ut her i dag tidlig, for å finne VANN.. Fryktelig tørst tenker du kanskje…? Neida… det gjelder så klar min lille EN-dags-utfordring. 

Og jeg fant LITT vann ute, men fryktelig kjedelig og flatt og gråt… Og ikke som jeg hadde tenkt i hele tatt. Så det beste vannet fant jeg faktisk her hjemme i dag 😉

Og siden JEG ikke får være med i konkurranser på egen blogg, og altså ikke får være med i Galleri Frodiths utstilling så få du en titt NÅ. Her er ETT eksempel på vann…men det er mange fasonger på vann: is, snø, tjern, elv, foss, istapp osv.


Bruset fra vannkranen…

 


Og litt juks med olje på… 😉

 

Så her er det bare å sette i gang. 

Og under her er invitasjonen til å være med, om du ikke har sett den før…ELLER om du har glemt at du har en tidsfrist 😉

 

Jeg har fått inn mange bilder allerede, men vi har fremdeles plass til MANGE bilder i Galleri Frodith. Det blir premier og avstemming , og Galleridirektøren jobber med rengjøring av Galleriet og syr kjole til åpningen så klart 🙂 

Invitasjon til selve utstillingen kommer , så vær obs 😉

 

Blir du med?

 

#konkurranse #fotokonkurranse #foto #fotoutfordring #vann

25 kommentarer

Siste innlegg