And the winner is…(kåringen av vinnereren etter Peter Pan- utstillingen 2016))

“kremt -kremt” *skraping i mikrofon*
“Ja….Som du vet har jeg jo litt scene-nerver…og fra bak scene-teppet her kan jeg se det er mange av dere der ute….. *skjelve*…

 

Men.. Nå kommer jeg!!! Og jeg regner med dere har ventet fælt nå, på kåringen av vinneren..?  Jeg har jo flakset og flydd rundt her siden i går…. Men nå kommer jeg med vinner-konvolutten….Og jeg beklager men jeg har ikke fått skiftet ennå..så her kjører vi samme antrekk..


Bare vent litt så skal jeg komme meg helt utpå her… *Flakse, flakse, flakse*

Tadaaa!! Her er jeg!
Og velkommen skal dere være, til Frodiths Scene, her inne i Galleri Frodith. Jeg klarer dessverre ikke lande…men dere får prøve å beholde fokuset likevel… 😉

Ja, velkommen hit alle som en! 


De har vært en stor glede for meg å ha hatt Peter Pan-utstilling i år igjen. Det var 4. året jeg hadde Peter Pan-utstilling,   og jeg er sååå glad for at så mange kom i går for å se på bildene.
Mange valgte å bare se, og mange valgte å stemme også. Og begge deler er like bra.

For denne utstillingen,,og alle utstillinger jeg har her i Galleriet er jo mest ment for å ha det moro. Og komme seg ut å ta noen bilder kanskje, eller bare for å lage litt show her inne. For DET er moro det! Så dette med konkurransen er ikke det viktigste, i mine øyne hvertfall….. Men det er kjempekoselig at så mange valgte å stemme OGSÅ. Det har både kommet stemmer i kommentarfelt og  på mail. Og det er bra,  for da fikk jeg til slutt en vinner som skal få en premie i posten.

Håper dere har kost dere! Det har hvertfall jeg! Det var massevis av kreative bilder, og jeg ser at folk har lekt seg litt, arrangert til et bilde, fått ANDRE folk til å stille opp, og da er jo hele meningen med utstillingen oppfylt! Og Galleridirektør Frodith fryder seg stort…

Det  var ETT BILDE, som veldig mange hadde likt litt ekstra godt…. og som derfor ble det som vant….Så nå skal jeg bare fly videre bortover her hvor jeg har en liten medhjelper til å åpne denne konvolutten som avslører navnet…..



….*flakse-flakse-flakse*….Hei- der er du ja….da kan du dra i den røde tråden…..*ritsj*….

Og da kommer den gyldne konvolutten ut…. og det er vinneren som er…

 

*Fanfare*

Hanne Beate!!

Gratulerer med seieren!! Min trofaste bloggløse bloggvenn, som mange kjenner her inne. Og hun vant med DETTE flotte  bildet:


 

Og hun vant FØRSTEPREMIEN!! Premien for førsteplassen denne gangen er i år også denne filmen, for hva passer vel bedre? 

Jeg har bestemt meg for å gi trøste- premier til de to som delte andre plassen også,
med bare en stemme mindre en vinneren
:

 


Annebe.blogg.no

OG


Margarites.blogg.no

 

Dere får titte i posten å se hva som ble premien der, avslører ikke her!!

Og hvis du har lurt på hvem som har eid de andre bildene, kan du ta runden inn i utstillingrommet igjen, hvor jeg nå har avslørt hvem de ulike kunstnerne er!

Tusen millioner takk til alle sammen som var med 🙂 Både kunstnere og dere som kom! Takk for denne gangen, nå lukker jeg snart dørene for årets Peter Pan-utstilling.


annebe.blogg.no


matogkakeoppskrifter.blogg.no (Søtmonsen)


lisestanker.blogg.no


natheless.blogg.no


spisogspar.blogg.no


dedicat.blogg.no


minmatgaleverden.no


etdiktomdagen.blogg.no


missmommy.blogg.no


utifriluft.blogg.no 


fruensvilje.blogg.no


Oslopadda


Mammaen til lille Supermann


gtdua.blogg.no


Hanne Beate


bergensergenser.blogg.no



dvergpnschereimitthjerte.blogg.no


maikensnattblogg.blogg.no


margarites.blogg.no


elevele.blogg.no


sivmargret.abcblogg.no


seljordslia.blogg.no


magiskliv.blogg.no


denruteteskjorta.blogg.no


tattavkvinnene.blogg.no

Håper dere har kost dere! Nå lukker jeg dørene for denne gangen. Ha en flott kveld <3

 

 

#vinneren #premier #konkurranser #peterpan #gallerifrodith #skyggefoto #skyggebildeutstilling 

46 kommentarer
    1. Veldig fint bilde som vant! Kreativt og bra fanget på kameraet ^^ Gratulerer så mye til henne 🙂 Hun har en superkoselig film å glede seg til, det vet jeg alt om <3 Klemmer

    2. margarites: Når det er mye nytt så trenger man litt ro innimellom for å hente seg inn…Jeg har det LITT bedre i år, ikke fullt så nervøs for ting… Ja, moro med Hanne beate. Og klart dere får en liten trøstepremie 😀 Klemmer <3

    3. Gratulerer til Hanne Beate. Hun hadde et flott og verdig vinnerbilde. At jeg skulle få delt andreplass var en overraskelse, det måtte jeg selvsagt fortelle mannen og sønnen nå i kveld – siden de hjalp meg med å få til dette bildet. Kom hjem nå i kveld, og har litt bloggoppdatering foran meg. Av en eller annen mystisk grunn så har jeg klart å bruke opp datamengden min på telefonen, så dermed turde jeg ikke å lese blogger i helgen. Har hatt en herlig og avslappende helg – akkurat som planlagt. Trenger litt fred og ro for det er utrolig hektisk på jobb men nye unger, nytt personale på avdelingen og jeg går med alle sansene åpne hele dagen. Skal tilfredsstille alle føler jeg, og det blir veldig slitsomt nå i begynnelsen. Det går seg nok til når vi alle har blitt kjent med hverandre og nye rutiner og måter å jobbe på. Ha en fin søndagskveld. Klemmer <3

    4. Jeanett Michelle: Denne er jo nå ferdig, den årlige Peter Pan-utstillingen, det neste som er planlagt og som er “tradsijon” her på bloggen er Høst-utstillingen 🙂 Men det kan jo være at jeg finner på noe annet fjas før den tid, liker å holde på med litt av hvert 🙂

    5. Det ble en verdi vinner – Gratulerer. Virker kanskje slik at skyggebilene folk sender inn blir mer og mer kreative. Var ikke med denne gangen men lover at jeg kommer sterkere tilbake seinere.

    6. natheless: Så koselig du var fornøyd med utstillingen 🙂 Ja, vi fikk kåret vinneren og det var moro det var Hanne Beate 🙂 Ha en flott dagen også 🙂 klemmer <3

    7. Hipp hurra for vinneren. Vel fortjent! Gratulerer til de premierte også. Gøy å delta, sier jeg og bukker og takker galleridirektøren! Ha en vakker dag! Klem:)

    8. En verdig vinner 🙂 det var mange flotte bilder – vanskelig å velge, syns jeg 🙂 Gratulerer til henne!
      Oslopaddenattaklem

    9. Hanne Beate: Det var koselig at det var du som vant 🙂 Veldig fint bilde du hadde 🙂 Alle er glade på dine vegne 🙂 koooselig med utstilling når folk blir glade 🙂 klemmer <3

    10. Åh, tusen takk!!❤️ Hjertelig takk til alle som stemte på meg, og gratulerer til alle som var med, og spesielt til Annebe og Margarites! Snille Frodith som ordner istand så mye moro, og både junior og jeg kommer til å kose oss masse med Peter Pan – filmen!💕 Han har blitt kjent med Peter Pan via Jake og sjørøverne på TV, så igjen: Tusen takk!😀👍

    11. Min matgale verden: Tusen takk 🙂 Så koselig med sånne tilbakemeldinger. Jeg synes jo dette er supergøy, og hvis andre koser seg også og liker dette, så får man jo et ekstra gir 🙂 Stor klem til verdens beste Kjersti <3

    12. karidansen: Ja, kjempefint <3 Og litt gøy når noen bloggløse vinner også <3 Det er veldig lurt med anonymisering synes jeg. Det er rett og slett bildet man stemmer på, og ikke noen man kjenner 🙂 Og dette var kjempefint, men det var egentlig alle også. Og jeg var superglad for at det var så mange som ville være med 🙂

    13. dvergpinschere i mitt hjerte:Så koselig at du synes det, du hadde jo et kjempefint bilde du også <3 Moro at så mange ville være med, og gjorde dagen så fin <3

    14. Åååå, så gøy! Gratulerer til Hanne Beate!! Verdig vinner, og kjekt med en bloggløs-vinner 🙂 Gøy med andreplassene og, fiiine bilder! Og en flott utstilling, med lekkert antrekk og mye fin kunst! Vel blåst galleri-direktøren, du er fabelaktig flink! klemmer<3

    15. ladyaugust: Ja, alle var vinnere, og jeg ble så glad for alle som ville være med, og DU er jo super som jeg kan bestille hos og greier 🙂 Det gir en ekstra piff, med litt overraskelse i foajeen 🙂 Så tusen takk til deg også søs, veldig !! God klem til verdens beste søs <3

    16. Eva: Ååå, takk Eva 🙂 Koselig å få sånne tilbakemeldinger 🙂 Ja, den var veldig fin, Hanne Beate sin 🙂 Og de to andre også, jeg tenkte de ville komme høyt, og det gjorde de 🙂 Og jeg synes egentlig alle var vinnere, for det er så koselig at folk står på og blir med <3 God klem til deg også <3

    17. Gratulerer med vel gjennomført galleri og konkurranse. Du er kjempeflink og søt dame <3 <3
      En absolutt verdig vinner, Hanne Beate <3 Stilig med kombinasjonen skygge og den som ga skyggen 🙂
      De to som jeg hadde som favoritter i utgangspunktet, delte 2. plassen. Det var også veldig kjekt 🙂
      Gratulerer til alle som var med <3
      God klem

    18. Masse masse gratulerer til vinneren og sølvplassene 🙂 Alle er jo vinnere egentlig for det var så mange flotte bilder. OG gratulerer med fantastisk utstilling søs 🙂 Goooodlørdagsklæm <3

    19. Kjempe fin utstilling! og GRATULERER så mye til de tre øverste plassene!! Flotte bidrag alle sammen! 🙂

    20. annebe: Ja, litt vant er jeg jo, men jeg har jo alltid scene-nerver 😀 blir ikke kvitt 😮 Ja, du fikk 2. sammen med Margarites, og jeg likte alle vinnerbildene godt jeg, og alle de andre som var med 🙂 Hi-hi. Mange fine, og beste av alt, at folk har kost seg , og Maaange har sendt bidrag <3 Klemmer <3

    21. Elin Slåen: Ja, jeg synes det var mange fine ,og det er så gøy at så mange vil være med <3 Jeg blir veldig glad av det altså 🙂 Håper du er i bedre form Elin <3

    22. Syns du klarte deg bra på scenen jeg, du begynner jo å få litt erfaring som galleridirektør :)) Gratulerer til vinneren, selv om jeg ikke stemte på den likte jeg bildet veldig godt :)) Også jeg på delt andre da gitt, det hadde jeg ikke trodd..Nå kan jeg vente spent på premien da, selv om jeg syns du ikke hadde trengt å premiere..er jo en ære å stille ut i Galleri-Frodith :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg